Jep, jeg fik opdateret den og den holdt ca. 12 timer. Der var en fejl på telefonen, så jeg sendte den retur.
Dog var batteridelen kun en del af valget for at sende den retur, fordi Windows Phone 7 er et ganske fint system, men det føles ikke komplet, da det mangler en del funktioner som andre OS'er har og mængden af apps er virkelig lavt.
Så blev jeg sgu færdig med at smide mine film på MyMovies. Der er kun en enkelt titel der giver mig vrøvl, men jeg giver den lidt tid, før jeg roder lidt mere med det.
Jeg er sgu nede på 697 titler, så indgrebene i min samling over de seneste måneder har sat sine spor, da jeg var over 1200 titler på et tidspunkt.
Vi besøgte nogle venner på en campingplads i dag. 1) Jeg hader camping og alt det står for 2) han er total gammeldags, så alt der lugter af "kvindearbejde" er han bare i mod, og hvem måtte så sørge for maden, da kvinderne tog i badeland? Jeg hader den der holdning, at man bare skal sidde og lade sig opvarte, for det er jo kvindens tarv. Det handler fanme om samarbejde. Og så drikker han under 10 øl om året....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Spændende. Det ser ud til, at Game of Thrones får et comeback i denne episode, med en returnering til Power Rankings "number 1 spot". Mad Men åbenbart "i pit" for at lægge op til sæsonens afslutning.
Så blev jeg sgu færdig med at smide mine film på MyMovies. Der er kun en enkelt titel der giver mig vrøvl, men jeg giver den lidt tid, før jeg roder lidt mere med det.
Jeg er sgu nede på 697 titler, så indgrebene i min samling over de seneste måneder har sat sine spor, da jeg var over 1200 titler på et tidspunkt.
Jeg udfyldte "incorrect info" og det blev rettet i løbet af et par timer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#37681 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Dog var batteridelen kun en del af valget for at sende den retur, fordi Windows Phone 7 er et ganske fint system, men det føles ikke komplet, da det mangler en del funktioner som andre OS'er har og mængden af apps er virkelig lavt.
#37682 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#37683 davenport 13 år siden
Jeg hader den der holdning, at man bare skal sidde og lade sig opvarte, for det er jo kvindens tarv. Det handler fanme om samarbejde.
Og så drikker han under 10 øl om året....
#37684 Richard Burton 13 år siden
Hvilken nedrig lømmel!
#37685 Richard Burton 13 år siden
http://www.hollywoodreporter.com/bastard-machine/p...
#37686 Skeloboy 13 år siden
#37687 gi-jones 13 år siden
#37688 Skeloboy 13 år siden
#37689 HonoDelLoce 13 år siden
#37690 DarkLight 13 år siden
Jeg udfyldte "incorrect info" og det blev rettet i løbet af et par timer.