Er kommet hjem efter noget af en møgdag på arbejdet, har aflyst aftenens aftale og slukker nok for alt, hvad der hedder telefoner om et øjeblik for at gemme mig væk og stene voldsfilm sammen med en plade hvid chokolade og en flaske cola.
Kender I de dage, hvor man ikke lige orker resten af verden?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Er kommet hjem efter noget af en møgdag på arbejdet, har aflyst aftenens aftale og slukker nok for alt, hvad der hedder telefoner om et øjeblik for at gemme mig væk og stene voldsfilm sammen med en plade hvid chokolade og en flaske cola.
Hey champ. Op med humøret. :)
Jeg tror forresten at jeg vil kopiere din plan med hvid chokolade, film og cola. Det lyder som en super god idé. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg har lige bestilt et par biografbilletter på kino.dk, altså Nordisk Films biografer. Denne tekst kommer så frem: Husk at billetterne ikke kan afhentes i CinemaxX-biografer. Spøjst at det er nødvendigt at skrive.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7551 Michael Andersen 16 år siden
#7552 evermind 16 år siden
#7553 gi-jones 16 år siden
#7554 filmz-Bruce 16 år siden
Ja! Mandage til søndage!
#7555 Bony 16 år siden
Hey champ. Op med humøret. :)
Jeg tror forresten at jeg vil kopiere din plan med hvid chokolade, film og cola. Det lyder som en super god idé. :)
#7556 lagoni 16 år siden
#7557 Guts 16 år siden
Det overrasker mig faktisk overhovedet ikke. Folk fatter faktisk ret lidt. ;-)
#7558 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg har også mistanke om at han har stjålet mit "nej tak til reklamer" skilt og indkøbsvogne.
Håber i hvert fald at de er mere samarbejdsvillige end min forrige boligforening.
'Cause I'm evil"
#7559 gi-jones 16 år siden
#7560 Bates 16 år siden
Og hvorfor vil han dog stjæle dit "nej tak til reklamer" skilt?