#37789 Har det på fuldstændig samme måde. Har en lille aftale med mig selv, om at mindst en gang om ugen slukker jeg den fuldstændig eller bare ikke har den på mig hele dagen. Man opdager hvor stor en tidsrøver den er og hvor unødvendigt det er med en smartphone (for mit vedkommende..)
#37789 Så det er derfor jeg ikke har kunnet få fat i dig :)
Ha' nogle gode dage sammen med Ben, Vik og alle de andre de kommende dage :)
Har været til fysioterapi i dag og blevet strukket og bøjet, så jeg kan være klar til mit kursusmodul, som starter i morgen, men for f*#*X¤ hvor gør det stadig ondt :(
Okaaaay... jeg er åbenbart under angreb af kamikaze-edderkopper. Sidder ved skrivebordet og spiser morgenmad og surfer imens. Hører så et smæld, som en der "knipser" med langefingeren mod et stykke papir, og ser en edderkop, der mere eller mindre laver et rullefald på bordet. Den er tilsyneladende hoppet ud et sted fra oven. Nu vandrer den målrettet henimod mig.
Hvis jeg ikke skriver herinde mere, så ved I hvorfor...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Stod op kl. 6.45 for at nå en morgen-løbetur! Tracklisten til de 23 minutter:
[url= The Gates - Slaughter of the Soul[/url] [url= - Division Del Norte[/url] [url= Hour - No God[/url] [url= Jean - Face:Face[/url] [url= I Lay Dying - 94 Hours[/url] [url= - The Analyst[/url]
og som altid cool down til Twin Peaks Theme!
Så er målet om 30 minutter snart i hus. Er lige blevet en uge forsinket pga. forkølelse. Og har tabt mig ca. 8 kg nu :)...for første gang i laaang tid er jeg under de 100 :)
Jeg havde planer om at træne lidt her til morgen, men en dårlig nattesøvn satte en stopper for det. Jeg havde næsten ikke energi til at komme ud af sengen.
#37791 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Du kan bare lade være med at spille Angry Birds på tønden. :D
#37792 Richard Burton 13 år siden
#37793 evermind 13 år siden
Hit med brugernavn, så vi kan få os en vals!! :D
#37794 Richard Burton 13 år siden
E-Street
Hvad ellers :)
#37795 MOVIE1000 13 år siden
#37796 bhs 13 år siden
Har det på fuldstændig samme måde. Har en lille aftale med mig selv, om at mindst en gang om ugen slukker jeg den fuldstændig eller bare ikke har den på mig hele dagen. Man opdager hvor stor en tidsrøver den er og hvor unødvendigt det er med en smartphone (for mit vedkommende..)
#37797 Takfornu 13 år siden
Ha' nogle gode dage sammen med Ben, Vik og alle de andre de kommende dage :)
Har været til fysioterapi i dag og blevet strukket og bøjet, så jeg kan være klar til mit kursusmodul, som starter i morgen, men for f*#*X¤ hvor gør det stadig ondt :(
#37798 Thomsen 13 år siden
Hvis jeg ikke skriver herinde mere, så ved I hvorfor...
#37799 Skeloboy 13 år siden
[url= The Gates - Slaughter of the Soul[/url]
[url= - Division Del Norte[/url]
[url= Hour - No God[/url]
[url= Jean - Face:Face[/url]
[url= I Lay Dying - 94 Hours[/url]
[url= - The Analyst[/url]
og som altid cool down til Twin Peaks Theme!
Så er målet om 30 minutter snart i hus. Er lige blevet en uge forsinket pga. forkølelse. Og har tabt mig ca. 8 kg nu :)...for første gang i laaang tid er jeg under de 100 :)
#37800 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden