Gravatar

#37801 elwood 13 år siden

Er det ikke snare en Parkour-edderkop 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37802 dyg 13 år siden

@Skelo - Fedt! Godt at høre, at det går fremad!

Jeg tog selv 35km på ca. en time på kulfiberhesten her til morgen, det er sgu en dejlig start på dagen. Selvom stængerne var lidt trætte efter aftenens løbetur, så fik jeg da undervejs slået min gamle 10 miles, men jeg er stadigvæk på ingen måde hurtig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37803 Richard Burton 13 år siden

Navarre3 (37797) skrev:
#37789 Så det er derfor jeg ikke har kunnet få fat i dig :)

Ha' nogle gode dage sammen med Ben, Vik og alle de andre de kommende dage :)

Yes tak skal du have og i ligemåde :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37804 Richard Burton 13 år siden

Når man får at vide, at man skal overføre til bank giro

31 4400 286477

Og man på sin netbank har:

Regnr og Kontonr at putte nummeret i og der kan stå 4 tegn i første felt og 10 i næste, hvad fanden skal man så udfylde?!?!
Gravatar

#37805 Steffan Rasmussen 13 år siden

SIR Ridley Scott (37804) skrev:
Når man får at vide, at man skal overføre til bank giro

31 4400 286477

Og man på sin netbank har:

Regnr og Kontonr at putte nummeret i og der kan stå 4 tegn i første felt og 10 i næste, hvad fanden skal man så udfylde?!?!

Godt spørgsmål ... ville have gættet på 3144 i registreringsnummer, og resten i kontonummer, men i følge denne, eksisterer 3144 ikke.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#37806 Richard Burton 13 år siden

#37805 Tak! Jeg skulle have været tålmodig :( Nu har jeg dobbelt flybillet udgift "ude at flyve". Jeg overførte til en forkert bankkonto, fordi flyselskabet glemte at skrive 3100 istedet for 31. Så jeg overførte til 4400. Håber der så ikke er nogen modtager og at det hele går i sig selv igen. Men pisse irriterende, at man ikke kan angive det fulde nummer :(
Gravatar

#37807 wimmie 13 år siden

Okaaayyy.... Drømte i nat at jeg skulle holde en minifest for Filmz'ere... husker bl.a. at Davenport lærte mig at fylde en opvaskemaskine så der kunne være mere i den, Batsy prøvede at score mig og Bruce (sorry, det hedder du altså stadig) forærede mig en værtindegave i form af et påskeæg han selv havde malet sommerfugle på :p

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37808 Richard Burton 13 år siden

#37807 Sjovt! Jeg drømte det samme! ;)
Gravatar

#37809 Batsy 13 år siden

wimmie (37807) skrev:
Okaaayyy.... Drømte i nat at jeg skulle holde en minifest for Filmz'ere... husker bl.a. at Davenport lærte mig at fylde en opvaskemaskine så der kunne være mere i den, Batsy prøvede at score mig og Bruce (sorry, det hedder du altså stadig) forærede mig en værtindegave i form af et påskeæg han selv havde malet sommerfugle på :p

Du er jo en M.I.L.F!

:P

Men stadig, whaaat the hell?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#37810 Richard Burton 13 år siden

Batsy (37809) skrev:
Du er jo en M.I.L.F!

Kuvøseguf ... set fra mit synspunkt!

Skriv ny kommentar: