Har ædt hele dagen til min farmors (lille oldes) 80års fødselsdag på Restaurant Skamlingsbanken. Det var godt og der er en fantastisk udsigt. Vildt som altid at se min afdøde farfars søster, der ligner ham af udseende. Hun er 83 og dyrker gymnastik og ryger som en skorsten.. Den store er ovre ved svigerfamilien og den lille og den rigtig store sover. Jeg står i køkkenet med et glas vin, og pendler mellem køkken og terrasse hvor jeg ryger Marlboros. Håber på tordenvejr!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har ædt hele dagen til min farmors (lille oldes) 80års fødselsdag på Restaurant Skamlingsbanken. Det var godt og der er en fantastisk udsigt. Vildt som altid at se min afdøde farfars søster, der ligner ham af udseende. Hun er 83 og dyrker gymnastik og ryger som en skorsten.. Den store er ovre ved svigerfamilien og den lille og den rigtig store sover. Jeg står i køkkenet med et glas vin, og pendler mellem køkken og terrasse hvor jeg ryger Marlboros. Håber på tordenvejr!
the_paki_don (37844) skrev:
Ude i Kolding? Var der sidste weekend til noget kobberbryllup. Meget flot sted og enig med dig ang. udsigten.
Dejligt sted... Min svigerinde er overtjener deroppe, men hun er på barsel i øjeblikket. Men alt hvad de holder af fester bliver holdt på Skamlingen, så har været der en del gange :)
Jeg har lige genset "American Gangster", et herligt gensyn. Desværre er der åbenbart noget galt med min BD-udgivelse, da den "glitcher" undervejs, både på min PC og på min PS3, meget mærkeligt. Men jeg fik da set filmen igennem, trods de små problemer.
Nå ja, så overvejer jeg at begynde at bruge min licens til XSplit til noget fornuftigt og begynde at streame når jeg spiller computer, bar' fordi det kunne være sjovt.
Hjemvendt fra opgave for Røde Kors, så nu skal der slappes af med lidt godt mad :)
High five! Godt arbejde Navarre! :)
utyske (37847) skrev:
Jeg har lige genset "American Gangster", et herligt gensyn.
Ja, det er efterhånden også en film, som har bevæget sig til tops i min Ridley Scott sfære. Hold kæft en formidabel kamerahåndtering, der er i den film.
#37841 tiany 13 år siden
2 stk. fra Wookie the Chew og 1 stk. Up and far far away.
Når de ankommer så skal vi bare lige finde nogle rammer og så skal de op på børneværelset, det gælder jo om at indoktrinere fra barnsben.
#37842 Takfornu 13 år siden
#37843 davenport 13 år siden
Vildt som altid at se min afdøde farfars søster, der ligner ham af udseende. Hun er 83 og dyrker gymnastik og ryger som en skorsten..
Den store er ovre ved svigerfamilien og den lille og den rigtig store sover.
Jeg står i køkkenet med et glas vin, og pendler mellem køkken og terrasse hvor jeg ryger Marlboros.
Håber på tordenvejr!
#37844 the_paki_don 13 år siden
#37845 tiany 13 år siden
Dejligt sted... Min svigerinde er overtjener deroppe, men hun er på barsel i øjeblikket.
Men alt hvad de holder af fester bliver holdt på Skamlingen, så har været der en del gange :)
#37846 davenport 13 år siden
Ganske udemærket, og sød betjening.
#37847 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Nå ja, så overvejer jeg at begynde at bruge min licens til XSplit til noget fornuftigt og begynde at streame når jeg spiller computer, bar' fordi det kunne være sjovt.
#37848 Richard Burton 13 år siden
High five! Godt arbejde Navarre! :)
Ja, det er efterhånden også en film, som har bevæget sig til tops i min Ridley Scott sfære. Hold kæft en formidabel kamerahåndtering, der er i den film.
#37849 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Faktisk er der ikke ret meget ved den film, der ikke er formidabelt. :)
#37850 Richard Burton 13 år siden
Rigtig dejligt at høre :) Fedeste gangster film i mange år :)