Gravatar

#37851 Takfornu 13 år siden

#37848 Takker :)

#37849 og 50 Ja, den er bestemt ikke ringe - Måske skulle jeg sætte den på i dag, hvor jeg alligevel ikke skal bruge energien på andet end at læse teorier og forstå modeller ifm. med min certificering :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37852 Kisbye 13 år siden

Undre mig over at Ioncinema ikke har opdateret deres kritikerpanel med de sidste film i Cannes konkurrencen. MUD har fået et par gode anmeldelser og kunne måske blive en joker her til sidst.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37853 Kruse 13 år siden

Jeg har lige været ved apoteket for at hente nogle øjendråber til min øjenbetændelse, som nu har bredt sig til begge øjne. Min halsbetændelse er dog ved at være på retur :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#37854 Takfornu 13 år siden

#37853 God bedring :)
Gravatar

#37855 Kruse 13 år siden

Tak :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#37856 Wangsgaard 13 år siden

elwood (37826) skrev:

Review! 8-)

Den var sgu godt lavet, og var godt underholdt. Blev dog lidt irriteret over den lille dreng som sad på rækken foran som skulle have hele kortfilmen oversat :/
Navarre3 (37839) skrev:
#37808 og 09 Love is in the Air .... ;)

Tak til gi-jones for gennemsyn af 3 af hans værker i Cinemateket i går. Håber vi får mulighed for at se Mord på mere end én Måde en dag her i København eller på anden måde :)

Går lige op for mig at jeg faktisk har mødt dig et par gange uden at vide du var Navarre fra filmz :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#37857 Takfornu 13 år siden

Wangsgaard (37856) skrev:

Går lige op for mig at jeg faktisk har mødt dig et par gange uden at vide du var Navarre fra filmz :)

Danmark er et lille land - Hvis du har lyst kan vi jo altid stikke hovederne sammen til en snak over en kop et eller andet eller en film :)
Gravatar

#37858 Wangsgaard 13 år siden

Navarre3 (37857) skrev:
Wangsgaard (37856) skrev:

Danmark er et lille land - Hvis du har lyst kan vi jo altid stikke hovederne sammen til en snak over en kop et eller andet eller en film :)

Kan jo starte med og add dig på FB. Men vi filmz'er fra kbh burde lave nogle flere filmaftner eller biografture sammen!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#37859 gi-jones 13 år siden

Tak fordi i trodsede vejret og alligevel kom og så mine film. Personligt mener jeg jo ikke man kan kalde sig rigtig filminstruktør før man har fået et barn til at forlade salen grædende og et andet til at kræve en løbende oversættelse af dialogen :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#37860 bhs 13 år siden

Er blevet så glad for min Samsung Galaxy SII, at jeg tænker på hvorfor jeg har brugt iPhone alle de år..

Skriv ny kommentar: