Præcis elwood, det er sgu også for galt jeg ikke lige fik din sidste karakter, når det nu gik så godt kunne de godt have smidt et 13 tal med i købet. ;)
Hmm jeg tror kan høre byen kalde: der er en fest på vej. Pas på aarhusianere, det kan være i støder på mig i weekenden! O_O
Der er ret stor hype omkring "Prometheus". Ser også selv frem til den, da jeg godt kan lide god sci fi.
Jeg har nu set der første på anmeldelser. Justin Chang fra "Variety" og Todd McCarthy fra "The Hollywood Reporter", giver den begge lunkne anmeldelser. Franske Isabelle Regnier fra Le Monde kalder den desideret dårlig.
#37961 Zombi 13 år siden
#37962 wimmie 13 år siden
Sejt - tillykke :D
#37963 davenport 13 år siden
#37964 bhs 13 år siden
#37965 Ericmase 13 år siden
#37966 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37967 Zombi 13 år siden
Præcis elwood, det er sgu også for galt jeg ikke lige fik din sidste karakter, når det nu gik så godt kunne de godt have smidt et 13 tal med i købet. ;)
Hmm jeg tror kan høre byen kalde: der er en fest på vej. Pas på aarhusianere, det kan være i støder på mig i weekenden! O_O
#37968 Collateral 13 år siden
Tillykke :) Hvor herligt!
#37969 Collateral 13 år siden
#37970 Kisbye 13 år siden
Jeg har nu set der første på anmeldelser.
Justin Chang fra "Variety" og Todd McCarthy fra "The Hollywood Reporter", giver den begge lunkne anmeldelser. Franske Isabelle Regnier fra Le Monde kalder den desideret dårlig.
ADVARSEL: Linket kan indeholde SPOILERS
Somewhat Disappointed