Gravatar

#37961 Zombi 13 år siden

Jeg fik 12! Det utænkelige er simpelthen sket og jeg fik topkarakter i religion. :D

Gravatar

#37962 wimmie 13 år siden

Zombi (37961) skrev:
Jeg fik 12! Det utænkelige er simpelthen sket og jeg fik topkarakter i religion. :D

Sejt - tillykke :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#37963 davenport 13 år siden

Gratz :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37964 bhs 13 år siden

Tillykke ;)
Gravatar

#37965 Ericmase 13 år siden

Nice! Congrats :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#37966 elwood 13 år siden

Pfft kun 12, oh well det er jo næsten 13, så det er vel ok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37967 Zombi 13 år siden

Mega tusind tak allesammen! :)

Præcis elwood, det er sgu også for galt jeg ikke lige fik din sidste karakter, når det nu gik så godt kunne de godt have smidt et 13 tal med i købet. ;)

Hmm jeg tror kan høre byen kalde: der er en fest på vej. Pas på aarhusianere, det kan være i støder på mig i weekenden! O_O
Gravatar

#37968 Collateral 13 år siden

Zombi (37961) skrev:

Tillykke :) Hvor herligt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37969 Collateral 13 år siden

Skal i morgen prøve at være i specialafdelingen af SFO'en jeg normalt arbejder for - noget jeg ikke har prøvet før. Så det er lidt spændende.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37970 Kisbye 13 år siden

Der er ret stor hype omkring "Prometheus". Ser også selv frem til den, da jeg godt kan lide god sci fi.

Jeg har nu set der første på anmeldelser.
Justin Chang fra "Variety" og Todd McCarthy fra "The Hollywood Reporter", giver den begge lunkne anmeldelser. Franske Isabelle Regnier fra Le Monde kalder den desideret dårlig.

ADVARSEL: Linket kan indeholde SPOILERS
Somewhat Disappointed
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: