Gravatar

#37981 Muldgraver 13 år siden

SIR Ridley Scott (37977) skrev:
For når jeg læser nogle af de anmeldelser, som kritiserer slutningen for at være uforløst, eller ikke give svarene på de spørgsmål der stilles, så er der jo virkelig et modsætningsforhold i opfattelsen af filmens slutning. Det tiltaler mig. Måske er den ikke så let at "regne ud", når alt kommer til alt.

Netop, at film ikke giver svar på de spørgsmål som seeren sidder med, kan da aldrig være problematisk? En ting er at have lyst til mere af samme skuffe, men at efterlades med karakterer som har været så levende, at deres fremtid ud over filmen virker troværdig, må være et plus? Hvad er også det for noget fjolleri med, at alt er afsluttet? Intet er afsluttet
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#37982 Richard Burton 13 år siden

Michael Andersen (37980) skrev:
I starten af filmen er der en scene hvor en af personerne ser en klassisk film. Det første jeg tænkte var: Bruce kommer til at elske denne film :)

I know ;)

Muldgraver (37981) skrev:
Netop, at film ikke giver svar på de spørgsmål som seeren sidder med, kan da aldrig være problematisk? En ting er at have lyst til mere af samme skuffe, men at efterlades med karakterer som har været så levende, at deres fremtid ud over filmen virker troværdig, må være et plus? Hvad er også det for noget fjolleri med, at alt er afsluttet? Intet er afsluttet

Jeg er ihvertfald "intrigued" lidt endnu ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37983 Kruse 13 år siden

Et virtuelt high-five til Zombi for den flotte karakter, og et virtuelt kram til MOVIE1000 for den triste udvikling med hans morfar.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#37984 Kisbye 13 år siden

SIR Ridley Scott (37973) skrev:
Men jeg ved personligt MEGET mere på lørdag, når jeg har set den 3-4 gange :)

Så må du endelig skrive hvad du syntes om den.

Og også et stort tillykke til Zombien herfra :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37985 Skeloboy 13 år siden

Har sjældent set så meget fanboyism :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#37986 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Skeloboy (37985) skrev:

Haha, good one. :p
Gravatar

#37987 Richard Burton 13 år siden

Skeloboy (37985) skrev:

Det kan være jeg allerede har fortrudt at se den i alle 3D formater efter i aften. Man ved aldrig ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37988 Takfornu 13 år siden

Tillykke med det flotte resultat Zombi - Weeee !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37989 Takfornu 13 år siden

Skeloboy (37985) skrev:

Batman ... Star Wars ... LOTR ....etc etc .... I don't think sooo ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37990 dyg 13 år siden

Smed våddragten i tasken og kørte ned til Ballehage, hvor jeg sprang i vandet og svømmede en kort tur. Overraskende varmt og slet ikke så smertefuldt, som forventet, det skal gøres 4-5 gange om ugen de næste to uger, indtil følingen med vandet er på plads.

Men føj, hvor smager havvand ringe!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: