For når jeg læser nogle af de anmeldelser, som kritiserer slutningen for at være uforløst, eller ikke give svarene på de spørgsmål der stilles, så er der jo virkelig et modsætningsforhold i opfattelsen af filmens slutning. Det tiltaler mig. Måske er den ikke så let at "regne ud", når alt kommer til alt.
Netop, at film ikke giver svar på de spørgsmål som seeren sidder med, kan da aldrig være problematisk? En ting er at have lyst til mere af samme skuffe, men at efterlades med karakterer som har været så levende, at deres fremtid ud over filmen virker troværdig, må være et plus? Hvad er også det for noget fjolleri med, at alt er afsluttet? Intet er afsluttet
#37977 I starten af filmen er der en scene hvor en af personerne ser en klassisk film. Det første jeg tænkte var: Bruce kommer til at elske denne film :)
I know ;)
Muldgraver (37981) skrev:
Netop, at film ikke giver svar på de spørgsmål som seeren sidder med, kan da aldrig være problematisk? En ting er at have lyst til mere af samme skuffe, men at efterlades med karakterer som har været så levende, at deres fremtid ud over filmen virker troværdig, må være et plus? Hvad er også det for noget fjolleri med, at alt er afsluttet? Intet er afsluttet
Smed våddragten i tasken og kørte ned til Ballehage, hvor jeg sprang i vandet og svømmede en kort tur. Overraskende varmt og slet ikke så smertefuldt, som forventet, det skal gøres 4-5 gange om ugen de næste to uger, indtil følingen med vandet er på plads.
Men føj, hvor smager havvand ringe!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#37981 Muldgraver 13 år siden
#37982 Richard Burton 13 år siden
I know ;)
Jeg er ihvertfald "intrigued" lidt endnu ;)
#37983 Kruse 13 år siden
#37984 Kisbye 13 år siden
Så må du endelig skrive hvad du syntes om den.
Og også et stort tillykke til Zombien herfra :)
#37985 Skeloboy 13 år siden
#37986 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Haha, good one. :p
#37987 Richard Burton 13 år siden
Det kan være jeg allerede har fortrudt at se den i alle 3D formater efter i aften. Man ved aldrig ;)
#37988 Takfornu 13 år siden
#37989 Takfornu 13 år siden
Batman ... Star Wars ... LOTR ....etc etc .... I don't think sooo ;)
#37990 dyg 13 år siden
Men føj, hvor smager havvand ringe!