En slurk af min morgenkaffe Tømme lastbil for 20x500kg sække Fylde et lille filter Pakke 100kg til en kunde Pakke 2ton til en anden kunde Tømme et stort filter
Nu er der lige kaffe pause
Om lidt skal det store filter fra før fyldes igen Så kommer der et filter fra Belgien som lige skal køres til Skanderborg
WTF! Man sku tror jeg var på arbejde.... Wait a minute
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Fucking fuck hvor jeg hader mandage. Banken har allerede ringet vedr. et overtræk, og jeg har bare den der jagede følelse. Mit blodtryk tonser der ud af, trods medicin. Edder ubehageligt! Nogle gange har man bare lyst til at grave sig ned i dynerne og lægge puden over hovedet.. Især om mandagen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nogle gange har man bare lyst til at grave sig ned i dynerne og lægge puden over hovedet..
Kækt lille vædemål: 2 guld damer på, hvis du gør det lige nu finder du min søster mellem fjerposerne.
Du kan kigge forbi i aften, undertegnede og Lars med albuerne, skal også drukne sorgerne, men du skal selv medbringe et problem, tror ikke jeg kan komme op med undskyldninger for mere end 2.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#38131 MOVIE1000 13 år siden
Kun hvis der havde stået Tommelfingre ;)
#38132 davenport 13 år siden
(Bedste intentioner!)
#38133 HelmerJ 13 år siden
Tømme lastbil for 20x500kg sække
Fylde et lille filter
Pakke 100kg til en kunde
Pakke 2ton til en anden kunde
Tømme et stort filter
Nu er der lige kaffe pause
Om lidt skal det store filter fra før fyldes igen
Så kommer der et filter fra Belgien som lige skal køres til Skanderborg
WTF! Man sku tror jeg var på arbejde.... Wait a minute
#38134 davenport 13 år siden
Nogle gange har man bare lyst til at grave sig ned i dynerne og lægge puden over hovedet.. Især om mandagen.
#38135 HelmerJ 13 år siden
Kækt lille vædemål: 2 guld damer på, hvis du gør det lige nu finder du min søster mellem fjerposerne.
Du kan kigge forbi i aften, undertegnede og Lars med albuerne, skal også drukne sorgerne, men du skal selv medbringe et problem, tror ikke jeg kan komme op med undskyldninger for mere end 2.
#38136 Batsy 13 år siden
Og Babo, du har sku ret i at jeg er god til engelsk :P
#38137 davenport 13 år siden
Skal i lave reach around?
#38138 Ericmase 13 år siden
Nice one, Batman! :D
#38139 Batsy 13 år siden
Jep, nu skal jeg bare have et 12 tal i dansk, ligesom sidst og så 03-4 i mundtlig tysk og Matematik, og så jeg sku meget glad!
#38140 HelmerJ 13 år siden
Han har 2 albuer
Nej.. Kender du det hvor man laver et druk spil ud af Leaving Las Vegas, det overvejer vi bare med Requiem for a dream