Gravatar

#38121 davenport 13 år siden

+1
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38122 Batsy 13 år siden

Som jeg kan bruge penge det helt ufatteligt lige købt Taxi Driver på BD, og Master and Commander på BD... og ja Foeller du skal nok få en andmeldse! :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38123 The Insider 13 år siden

Scherlund og gi-jones, TUSIND tak for al infoen! Nu føler jeg mig lidt bedre tilpas... Bliver spændende at få respons fra Merlin de kommende dage.
War. War never changes.
Gravatar

#38124 Takfornu 13 år siden

Merlin ... kan han ikke kaste en .... nååå ikke den Merlin - Men Held & Lykke Johan ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38125 Richard Burton 13 år siden

#38105 Ja det er noget lort, når du både er presset til at gennemføre et hårdt forløb for at "komme videre" og samtidig har de store økonomiske forpligtelser som du har "over there" :( Håber du kan få løst nogle af dem :(

#38119 Og samme til dig Davenport. Håber på noget mere held i sprøjten for jer også!!!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38126 davenport 13 år siden

Thx M8 :)
Gravatar

#38127 MOVIE1000 13 år siden

Håber i snart får mere held med job, økonomi, helbred osv. :)

Har idag tjent 1500 fra nogle gamle ting og film jeg solgte på et loppemarked. Lækkert :P

Det er lidt mærkelgit for mig, jeg har aldrig haft så meget fremgang som nu og samtidigt har jeg aldrig været så smadret og haft så meget modgang. Men en ting som er rart at vide som især fyldte utrolgi meget i mit kæmpe kranie, var hvad jeg skulle bruge min fremtid på, der har hele tiden været fart over fæltet, fordi jeg har været meget usikke rpå hvad jeg vil eller fortrudt eller ikke være parat til det. Nu ved ejg så hvad ejg skal bruge mindst de næste 2 år på. Jeg tager kampen op igen og vil prøve at tage uddannelsen som gastronomassistent, jeg bliver lidt specialt behandlet, så der kommer til at blive fokuseret mere på mig og min psyke. Jeg bliver hvor jeg er inde på en cafe og gennemfører uddannelsen derinde, det er trygt at vide, for det er det bedste sted jeg nogensinde har været og folk er dejlige og især flinke mod en derinde. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38128 misuma 13 år siden

Så er Snowtown og We Need To Talk About Kevin på vej. Glæ'r mig!

Overvejer at købe Afterschool med Ezra Miller...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38129 davenport 13 år siden

Tommelfinger op M1K :)
Gravatar

#38130 MMB 13 år siden

davenport (38129) skrev:
Tommelfinger op M1K :)

Ved jeg ikke, om han vil sætte pris på. ;)

Skriv ny kommentar: