Gravatar

#38141 davenport 13 år siden

Hvor sygt :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38142 Zombi 13 år siden

Sejt Batsy og tillykke med det! :D
Gravatar

#38143 Kisbye 13 år siden

#38134 / #38135

Man skal passe på med alkohol (og tobak), hvis man har for højt blodtryk.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38144 Batsy 13 år siden

Zombi (38142) skrev:
Sejt Batsy og tillykke med det! :D

tak skal du have!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38145 tiany 13 år siden

Ingenting.... Slapper af... Vil gå ind og spille computer om lidt. Manden smutter til tyskland om lidt, men jeg bliver hjemme ellers når de vist ikke op og ned af gågaden i flensborg i dag (jeg bevæger mig ekstremt langsomt for tiden)...
Valar morghulis
Gravatar

#38146 the_paki_don 13 år siden

Hej Københavnere!

Hvis I kan lide noget undergrundsteater, som er rykket over i de mere traditionelle teaterrammer, så se med her:

http://www.facebook.com/events/218076124978440/

Lørdag d. 9. juni skal jeg og 15 andre skuespillere på scenen med fire teaterstykker på maksimum 20 minutter hver, som vi har forberedt os på i 24 timer. Stykkerne bliver også skrevet på 24 timer.

Filosofien bag er, at man godt kan lave teater meget hurtigt og (forhåbentlig) meget godt. :)

Og så er det selvfølgelig en fed øvelse på intenst arbejde for de involverede!

Billetter koster 20 kr. ved indgang i Teater Grob på Nørrebro og jeg håper (lige pt., det kan jo ændre sig...), at der kommer folk og ser med!
Gravatar

#38147 Skeloboy 13 år siden

Har været ude at løbe 5 km...mine to forsøg på den distance er på 30 min og 28.30 min...denne gang kunne jeg kun løbe i 9 minutter! Og resten af turen blev en blanding af gå og løb...et ret stort setback. Men må bare fremover løbe mandag, onsdag og fredag...har faktisk overvejet at gøre fredag til en intervaltræningsdag, men det ved jeg ikke lige, hvordan jeg kommer i gang med.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#38148 tiany 13 år siden

Har været til endnu en test for sukkersyge på sygehuset... men nu er det heldigvis slut i denne graviditet. Og efter hvad jeg kan regne ud på baggrund af tallet, så er der heller ingen tegn på sukkersyge denne gang.

Nu har jeg fri resten af dagen og vil bare slappe lidt af. I aften skal vi til fødselsforberedelse, lysten er ikke stor, men der kommer forhåbentligt noget nyt viden indenbords.
Valar morghulis
Gravatar

#38149 Highland Park 13 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38150 Kochie 13 år siden

Highland Park (38149) skrev:
"Kostbar-ejer afviser fup i omstridt bryst-konkurrence"

Snæversynetheden længe leve.

Hvem er snævertsynet?

Skriv ny kommentar: