Gravatar

#38151 Highland Park 13 år siden

Ejeren af Kostbar:
I hvert fald har han 'liket' kommentaren »transpersoner bør slet ikke deltage i nogen konkurrencer, det er jo totalt meget et forsøg på pr!«, på barens Facebook-side.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38152 wimmie 13 år siden

tiany (38148) skrev:
Har været til endnu en test for sukkersyge på sygehuset... men nu er det heldigvis slut i denne graviditet. Og efter hvad jeg kan regne ud på baggrund af tallet, så er der heller ingen tegn på sukkersyge denne gang.

Nu har jeg fri resten af dagen og vil bare slappe lidt af. I aften skal vi til fødselsforberedelse, lysten er ikke stor, men der kommer forhåbentligt noget nyt viden indenbords.

Godt at høre :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38153 DarkLight 13 år siden

Sidder og googler ting der kunne være billige i USA. Skal afsted i næste uge, og prøver at finde ud af om jeg skal have noget med hjem...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38154 HelmerJ 13 år siden

@DL,

De har andre udgaver af Vibrams Fivefinger sko, som ikke kan købes ellers sendes til europa. Der er også mange flere slags m&m's
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38155 davenport 13 år siden

Og ikke mindst Wendys med firkantede bøf i!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38156 elwood 13 år siden

Den gode udgave af MI: Ghost Protocol fra best buy, den er regionsfri, så vidt jeg har læst mig til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38157 davenport 13 år siden

Er det din første tur DL?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38158 DarkLight 13 år siden

davenport (38157) skrev:
Er det din første tur DL?

Ja det er det
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38159 DarkLight 13 år siden

HelmerJ (38154) skrev:
@DL,

De har andre udgaver af Vibrams Fivefinger sko, som ikke kan købes ellers sendes til europa. Der er også mange flere slags m&m's

Nuff said :) (Ikke at jeg har prøvet dem...)
Gravatar

#38160 misuma 13 år siden

Så skal der måles varme af i dag. Kald mig bare sart, men det huer mig ikke at en fremmede roder rundt herhjemme når man ikke selv har mulighed for at være hjemme.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: