Stephen King's It is coming to the big screen. Twice.
Director Cary Fukunaga (Jane Eyre, Sin Nombre) has signed on to direct a two film adaptation of the book - one of King's best loved efforts - which he will also adapt himself, with help from co-writer Chase Palmer.
Roy Lee, Dan Lin, David Katzenberg and Seth Grahame-Smith - yes, the Pride And Prejudice And Zombies author - will produce.
Nice! :D
Spændende hvem der kan lave en lige så scary Pennywise som Tim Curry :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ice Cube kommer til Odense...er ikke stor fan af rap-genren, men det er sgu mest bare for at se ham...man burde næsten tage med. 370 kr koster det dog.
Jeg vejer ca 113 kg og løb 7 km i går og det gik nogenlunde. Det føltes sgu godt, men der er stadig langt til en tilfredstillende vægt og løbeevne.
Til gengæld kan du glæde dig over, at de syv kilometer vil føles 10 kilo lettere, når du vejer 103. Det er vanvittigt, så stor forskel der er på ens løbeevne, når man taber sig.
#38171 gi-jones 13 år siden
Jeg kan seriøst ikke huske hvornår der sidst gik en uge uden at jeg var på Filmz. Hvis jeg klarer den så ses vi på den anden side :)
#38172 misuma 13 år siden
#38173 wimmie 13 år siden
Nice! :D
Spændende hvem der kan lave en lige så scary Pennywise som Tim Curry :D
#38174 Skeloboy 13 år siden
#38175 davenport 13 år siden
Familien er ude, så der er ikke så meget at lave..
Dagen kan godt gå hen og blive lang.
#38176 Kochie 13 år siden
Til gengæld kan du glæde dig over, at de syv kilometer vil føles 10 kilo lettere, når du vejer 103. Det er vanvittigt, så stor forskel der er på ens løbeevne, når man taber sig.
#38177 Thomsen 13 år siden
#38178 misuma 13 år siden
#38179 Batsy 13 år siden
#38180 Wangsgaard 13 år siden
Jeg har altid haft det nemt med tal hvorimod svært med sprog