Gravatar

#38181 tiany 13 år siden

Batsy (38179) skrev:
Er helt måløs over hvor meget directors cut af Kingdom of Heaven egentlig er, det jo næsten en helt ny historie.

Jep... Det er det der gør KOH: DC så fantastisk, den giver pludselig mening :)
Valar morghulis
Gravatar

#38182 Batsy 13 år siden

tiany (38181) skrev:
Jep... Det er det der gør KOH: DC så fantastisk, den giver pludselig mening :)

Havde intet problem med bif versionen, det var en fremragende film. DC var bare et mesterværk i mine øjne, glad jeg gjorde købet!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38183 davenport 13 år siden

Jeg er elendig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38184 davenport 13 år siden

Så er det i morgen jeg skal på "kompetencedag" i fagforeningen. Det skal nok blive spas. Glæder mig især til at køre runden om hvad vi har lavet før, og se underviseren, når jeg nævner at jeg har beskæftiget mig med ledige de sidste godt 12 år :)
Det plejer at lægge et vist pres, når der sidder en blandt publikum, der faktisk kan lovgivningen.. Og jeg vil ikke holde mig tilbage! Den skal ha hele armen :D
Gravatar

#38185 Takfornu 13 år siden

Slapper af med lidt film og andet godt :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38186 Zombi 13 år siden

Var for doven til at begynde at løbe igen og for frisk til at smide mig på sofaen, så endte med at køre en tur på inlinere.
Gravatar

#38187 davenport 13 år siden

En dag spildt med et total spild af tid-kursus. Alt der skete, var at vi sad i 6 timer og ventede på at alle fik en personlig samtale, mens en konsulent holdte opsyn med, at ingen gik hjem.
Samtalen gik ud på, at alle blev pålagt, at søge mindst 5 jobs pr. uge.
Det kunne have været klaret med en sms.
Det er simpelthen for dårligt!
Gravatar

#38188 Richard Burton 13 år siden

#38187 Der er en grund til at bureaukrati rimer på idioti. Man kan sgu godt opføre sig voksent og respektfuldt overfor andre mennesker, uanset om man har job eller ej :(
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38189 davenport 13 år siden

Det har også altid været min indgangsvinkel. Behandle folk ordentligt og være lyttende.
Heldigvis er vi ved at skifte fagforening.
Gravatar

#38190 bhs 13 år siden

Skuffende omgang af nye macbook pro's. 17.xxx kr for den nyeste 15" macbook pro er i overkanten. Har længe tænkt på at opgradere, men det bliver måske kun til en 13/15" af den gamle model. Kan ikke se hvad jeg skal med den høje opløsning til rapport/projekt skrivning.

Skriv ny kommentar: