Gravatar

#38361 HelmerJ 13 år siden

Sidder lige ved min forældre og venter på jeg vi skal til min farfars 80års føsda, min far er ikke helt enig i at mine fivefingers går fint til en habit
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38362 tiany 13 år siden

HelmerJ (38361) skrev:
Sidder lige ved min forældre og venter på jeg vi skal til min farfars 80års føsda, min far er ikke helt enig i at mine fivefingers går fint til en habit

Hvad er det for en konservativ holdning ;)

Hvis du ender med at tage dem på, så må du lige tage et billede, for det vil jeg sgu gerne se :D
Valar morghulis
Gravatar

#38363 Highland Park 13 år siden

fubar (38359) skrev:
trådløst internet af på mange måder revolutioneret verdenen.
Der er snarere tale om regression.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38364 Richard Burton 13 år siden

Og gad vide, hvor meget trådløs teknologi forårsager af demens, kræft etc.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38365 fubar 13 år siden

Highland Park skrev:
Der er snarere tale om regression.

Hvorledes?
Gravatar

#38366 Highland Park 13 år siden

#38365: Se #38358.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38367 fubar 13 år siden

ahhhh

Når det så er sagt behøver det ene ikke nødvendigvis at udelukke det andet.
Slynger lige et par årstal ud. 1917, 1959
Gravatar

#38368 MallePalle 13 år siden

Skal i byen med tøserne i aften! Det plejer at være hygge. Glæder mig i hvert fald! xD
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#38369 MOVIE1000 13 år siden

AARRGGHHH Wimmie, nu havde jeg lige rydet op i hele lejligheden, sat grillen op, købt ind til grill, modtaget en pakke med film fra cdon som vi skulle se, vasket mig, købt en pakke snøfler og sagt at jeg ikke kunne komme på arbejde :(

Men så får jeg da ihvertfald en hyggelig aften :) dog alene :( (IGEN)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38370 Thomsen 13 år siden

Faldt i søvn på sofaen. Nu venter jeg på, at kæresten kommer hjem fra arbejde om en times tid.

Det har været en rimelig hård uge. Vi startede med optagelserne til sæson 2 af "Quiz i en hornlygte", og jeg har brugt det meste af ugen på at faktatjekke manuskripterne og skrive værtens materiale om. Jeg bliver nok også nødt til at tage derud på søndag, for vi skal optage igen mandag til onsdag, og vi er slet ikke færdige med at faktatjekke de næste programmer.

Jeg stopper på næste fredag og skal også gerne nå at skrue et indslag færdig til et radioprogram. Og så overvejer jeg, om jeg skal forsøge at pitche det radioformat, jeg har gået og udviklet på de sidste par måneder.

Jeg hjalp jo en DR2-vært med at udvikle og indspille et prøveprogram til et nyt radioformat, men det blev desværre ikke taget. Jeg havde ellers lidt håbet, at det kunne blive min vej ind, men sådan skulle det ikke gå. Nu tænker jeg, at jeg lige så godt kan få fyret min egen idé af, mens jeg har nem adgang til P1-direktionen. Det viser i hvert fald initiativ, og man får jo ikke noget ved at sidde på sin flade.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: