Jeg sidder og ser dokumentaren "Liquid Rising", en dokumentar om det professionelle StarCraft 2-hold, Team Liquid.
Og så tog jeg lige et hurtigt kig i Prometheus-tråden, som jeg ellers havde smidt på ignore for længe siden, fordi den blev ved med at poppe op. Det er godt nok blevet en lang tråd bestående af de samme mennesker, der skriver de samme ting igen og igen.
Og så tog jeg lige et hurtigt kig i Prometheus-tråden, som jeg ellers havde smidt på ignore for længe siden, fordi den blev ved med at poppe op. Det er godt nok blevet en lang tråd bestående af de samme mennesker, der skriver de samme ting igen og igen.
Jeg havde også selv sat min egen deltagelse "på hold", men mit dominerende gén for at blande mig løsnede sig, da debatten konstant fortsatte på et niveau, som jeg gerne vil være modvægt til, så mange ikke skræmmes uretmæssigt væk fra at gøre sig deres egne erfaringer eller i det mindste oplyses om, at det er en film, som giver flere oplevelsesmuligheder.
Skal over til svigermekanikken i eftermiddag, og så skal der ellers brændes noget træ af og grilles i shelteren. Min far skal med, da min søster og mor er på Rhodos. Det skal nok blive hyggeligt og vådt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Crap! Kæresten har (igen-igen) brugt alt blæk i printeren og ikke købt nyt. Skulle have printet et par returmærkater til nogle bøger, der skal sendes tilbage til amazon.
Jeg har godt nok fortrudt, at jeg købte en inkjet. Det er dybt irriterende hele tiden at skulle købe mere blæk. Det bliver helt sikkert en laser næste gang igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Laser er vejen frem, jeg har haft min i evigheder og selvom jeg ikke skriver meget ud herhjemme, holder toneren alligevel åndsvagt længe. Jeg har endnu ikke skiftet den originale toner ud og printeren er en del år gammel efterhånden.
Jeg havde også en fin laser fra Brother, tror jeg, før. Desværre smadrede jeg den, fordi jeg forsøgte at skille den af, da noget papir havde sat sig fast. Og så var jeg så dum at købe en inkjet multi-sag bagefter, fordi jeg også havde brug for en scanner. Jeg har allerede brugt en mindre formue på blæk.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#38371 HelmerJ 13 år siden
#38372 davenport 13 år siden
#38373 Batsy 13 år siden
#38374 Wangsgaard 13 år siden
#38375 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38376 Richard Burton 13 år siden
Jeg havde også selv sat min egen deltagelse "på hold", men mit dominerende gén for at blande mig løsnede sig, da debatten konstant fortsatte på et niveau, som jeg gerne vil være modvægt til, så mange ikke skræmmes uretmæssigt væk fra at gøre sig deres egne erfaringer eller i det mindste oplyses om, at det er en film, som giver flere oplevelsesmuligheder.
#38377 davenport 13 år siden
#38378 Thomsen 13 år siden
Jeg har godt nok fortrudt, at jeg købte en inkjet. Det er dybt irriterende hele tiden at skulle købe mere blæk. Det bliver helt sikkert en laser næste gang igen.
#38379 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38380 Thomsen 13 år siden