Gravatar

#38381 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg har en ret billig og kompakt Canon-scanner, jeg købte for år tilbage. Den står på en hylde det meste af tiden og bliver taget frem, når jeg har behov for den, jeg tror ikke den kostede mere end 500 spir.
Gravatar

#38382 DarkLight 13 år siden

Wangsgaard (38374) skrev:
Er til fest med Bony og skulle hilse filmz-banden mange gange

TArk!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38383 wimmie 13 år siden

MOVIE1000 (38369) skrev:
AARRGGHHH Wimmie, nu havde jeg lige rydet op i hele lejligheden, sat grillen op, købt ind til grill, modtaget en pakke med film fra cdon som vi skulle se, vasket mig, købt en pakke snøfler og sagt at jeg ikke kunne komme på arbejde :(

Men så får jeg da ihvertfald en hyggelig aften :) dog alene :( (IGEN)

:D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38384 The Insider 13 år siden

Har fået lagt en af de sidste scener fra Sherlock-afsnittet "A Scandal in Belgravia" på mobilen. Havde i forvejen set den 50-60 gange, og nu kan jeg gense den når som helst, hvor som helst. Woohoo! Folk der har set serien, ved formentlig, hvilken scene jeg refererer til :-) Derudover har jeg forhørt mig hos SF Film, som distribuerer serien herhjemme, og efter sommerferien vil de forsøge at tage fat i BBC og arrangere nogle interviews, så vi kan lave en fed temaudsendelse om serien.
War. War never changes.
Gravatar

#38385 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Det lyder som en fremragende plan. :D
Gravatar

#38386 dyg 13 år siden

Var i aftes til koncert med Brian Jonestown Massacre. På trods af et massivt forbrug af diverse substanser, så leverede de sgu en rigtig gedigen koncert!

Inden da røg jeg på The Diner for at grovæde. Inden denne aften havde jeg været afholdsmand i to måneder, så der skulle lige en burger (360g kød), en bakke onion rings, en bakke chili-cheese poppers, en stor milkshake og en omgang pandekager med is til at holde alkohollen ved selskab... Puha jeg blev mæt!

Nu er slacker-ugen også ved at være omme, så skal der lidt styr på maden igen, og træningen skal startes op, så jeg kan være klar til lidt nye triatlon-eventyr, samt min maraton-debut i september.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38387 Richard Burton 13 år siden

#38386 Flot :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38388 MallePalle 13 år siden

Drikker Mokai og prøver at glemme det hele.

Fuck dig thomas. Du har svigtet mig!
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#38389 Castanea 13 år siden

Mokai og Niarn? Ingen kæreste kan være det værd! Pas på dig selv.
Gravatar

#38390 elwood 13 år siden

Derudover har jeg forhørt mig hos SF Film, som distribuerer serien herhjemme, og efter sommerferien vil de forsøge at tage fat i BBC og arrangere nogle interviews, så vi kan lave en fed temaudsendelse om serien.

Hell yeah, lyder fedt.

Der jo mange scener i det afsnit, men har den noget meden speciel
mobil
og gøre? det da hvertfald en ganske fin scene og ha på sin mobil, om ikke andet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: