Har lige set DVDudgaven af Jurassic Park med Helmer. Synes det var meget detaljeret ift. hvad jeg husker fra en DVDafspiller. - Altså Blurayens opskalering af billedet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Tilbage på arbejde efter overmiddel vellykket weekend. Fredag, 80års føsda med efterfølgende kampdruk. Lørdag, Sankt Hans ved mine forældre med indvielse af deres krolfbane og en kæmpe overflod af mad. Søndag, Cowboy Bebob, Burger King og Jurassic Park med Davenport, Diablo 3, The Departet, et par afsnit af Criminal Minds.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
En weekend der er i det store og hele er stået på massive mængder af afslapning. Det lykkes at finde Måløv Naturpark hvor der skulle være noget Sankt Hans, men placeringen var åbenbart en velbevaret hemmelighed.
Derudover blev der set en masse Masterchef Australia, og startet op på indexering af det nye DVD System:
Der er indkøbt DVD Kassett kasser i Ikea og AM DVD Lommer på nettet. I hver kasse er der cirka 70 lommer.
Så handler det bare om at gå igennem de enkelte kasser, finde dem i MyMovies, og give dem et nummer svarende til kasse og rækkefølge. F.eks: Kasse 1, Lommer 1: 101. Kasse 6, lomme 45: 645.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#38401 davenport 13 år siden
#38402 The Insider 13 år siden
#38403 HelmerJ 13 år siden
Fredag, 80års føsda med efterfølgende kampdruk.
Lørdag, Sankt Hans ved mine forældre med indvielse af deres krolfbane og en kæmpe overflod af mad.
Søndag, Cowboy Bebob, Burger King og Jurassic Park med Davenport, Diablo 3, The Departet, et par afsnit af Criminal Minds.
#38404 DarkLight 13 år siden
#38405 DarkLight 13 år siden
Derudover blev der set en masse Masterchef Australia, og startet op på indexering af det nye DVD System:
Der er indkøbt DVD Kassett kasser i Ikea og AM DVD Lommer på nettet. I hver kasse er der cirka 70 lommer.
Så handler det bare om at gå igennem de enkelte kasser, finde dem i MyMovies, og give dem et nummer svarende til kasse og rækkefølge. F.eks: Kasse 1, Lommer 1: 101. Kasse 6, lomme 45: 645.
#38406 HelmerJ 13 år siden
#38407 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Har du et link til lommerne?
#38408 DarkLight 13 år siden
Yep
#38409 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
jeg har lidt overvejet at gøre samme nummer med en del af mine film, så jeg kan samle dem på én reol.
#38410 DarkLight 13 år siden