Gravatar

#38421 Thomsen 13 år siden

#19-20 - Jeg anede ikke, at det fandtes i en professionel udgave. Men der er vist en del inde på dahf.dk, der har "hjemmeudgaven" i form af en såkaldt ButtKicker. Den skal blot monteres på et ben under stolen eller sofaen. Det skulle virke ret godt - især hvis man bor i lejlighed, hvor det kan være svært at skrue højt op.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38422 Ericmase 13 år siden

gi-jones (38419) skrev:
MOVIE1000 (38418) skrev:
Drømte inat at jeg var i biografen, de havde fået nye toilletter :P INDE I SALEN.
Man skulle bare trykke på en knap også kom kommen ud fra væggen, den var designet ligesom en computer, når man trykker for at få en cd ind elelr ud og sædet så ligeså dan ud :P
Det var ikke en drøm : http://biocityaarhus.dk/about/proev-thunderbox-sto...

Kommer der ikke flere?! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38423 gi-jones 13 år siden

the_paki_don (38420) skrev:
Men lækkert med den teknologi... Gad jeg godt prøve.
Det stinker. Er i bedste fald distraherende, og i øvrigt er stolene helt ad helvede til. Har set to film derinde, og havde ondt i røven som efter en fem timers flyvetur begge gange :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38424 The Insider 13 år siden

#38417, FEDT at du inddrager "Paul" til en eksamen :-) Break a leg! Hvad går den ud på?
War. War never changes.
Gravatar

#38425 Kruse 13 år siden

The Insider (38424) skrev:
#38417, FEDT at du inddrager "Paul" til en eksamen :-) Break a leg! Hvad går den ud på?

Intertekstuelanalyse af scener fra filmen "Paul"(hvor jeg i bund og grund gennemgår den måde en bruger referencer til science-fiction-film i dens humor) , og en tværmedialanalyse af "Paul" og dens officielle website :)

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38426 The Insider 13 år siden

Niiiiiice - der er i hvert fald nok at tage fat på :-)
War. War never changes.
Gravatar

#38427 DarkLight 13 år siden

Her er så et lille billede af DVD'erne i kasser.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38428 Thomsen 13 år siden

Must.Have.Coffee.Now.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38429 HelmerJ 13 år siden

Just.got.cofee.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38430 Thomsen 13 år siden

Bastard! :-)

Skriv ny kommentar: