Gravatar

#38501 HonoDelLoce 13 år siden

Babo84 (38496) skrev:
De første anmeldelser fra USA har været ret okay. 73% på metacritic indtil videre, hvis det er nogen trøst :) Jeg har endnu ikke besluttet om jeg skal se den i bio.

Ja, og jeg har egentlig også indtil nu glæder mig. Men små ting er begyndt at bekymre mig. Ikke mindst efter at have set den trailer, der bliver vist i TV for tiden. Sætninger, der bliver sagt på andre tidspunkter end i de trailers, jeg har set på nettet osv.. Det gør mig s'gu lidt bekymret..

elwood (38497) skrev:
Ser nu frem til og se en mere wisecracking, sarkastic Spiderman, det er sådan jeg primært kender ham fra Tegneserierne.

Så jeg ender nok med og skulle se den.

Det er lige nøjagtigt glæder over udsigten til at se en Spidey/Parker, der passer bedre sammen med mit syn på ham end hvad Tobey-drengen leverede i de tre foregående film, der overhovedet fik mig til at bestille billetterne..! :)

Nu må vi se - man kan sige, at jeg efterhånden nærmest kun kan blive positivt overrasket - og det er jo altid rart ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38502 MMB 13 år siden

Ja, tv-reklamen er godt nok forfærdelig. Alene replikken "if you're gonna steal cars, don't dress like a car thief" får mig til at brække mig i lårtykke stråler. Det er jo tydeligvis meningen, at replikken skal fremstå über cool, men hele virker bare så uoverbevisende og plat. Nøj, hvor er den reklame bare irriterende...
Gravatar

#38503 Babo84 13 år siden

Foeller (38502) skrev:
"if you're gonna steal cars, don't dress like a car thief

Virker kikset, ja.

Gravatar

#38504 Zombi 13 år siden

Ja så er den her bedre:
Gravatar

#38505 Babo84 13 år siden

Din hjerne er ligeså udtværet som jokerens makeup..
Gravatar

#38506 davenport 13 år siden

Så troede jeg lige vi skulle ud at spise, rigtig hygge os på en mørk kro eller noget i den retning. Kommer ud af badet, nybarberet, trimmet skægget, ny deo på, creme der dufter af citron.
Så ligger alle de andre og sover...
Hmm, spagetti og kødsovs...?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38507 Ericmase 13 år siden

Har lige set "The Amazing Spider-Man" og det var en fin film. Effekterne i filmen var jo som sædvanlig dominerende, skuespillet var godt (især fra Garfield) og stemningen var mørkere end de tre andre film. I alt giver jeg filmen 5/6 :)

Lige efter der står hvem der lavede filmen (lige inden rulleteksterne) kom der en ekstra scene med Dr. Connors der snakker til en mand. Manden siger "Did you tell the boy the truth about his father?" og jeg kunne desvære ikke se hvem det var. :( Lige pludselig forsvinder han ud i et lyn også er det slut. Er den scene en opbygning til en fortsættelse? Hmm...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38508 HonoDelLoce 13 år siden

Netop hjemvendt vil jeg hoppe på omkring en 7/10 til den fabelagtige edderkoppemand! :-) More to come!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38509 Collateral 13 år siden

elwood (38497) skrev:
Ser nu frem til og se en mere wisecracking, sarkastic Spiderman, det er sådan jeg primært kender ham fra Tegneserierne.

Så jeg ender nok med og skulle se den.

Glæder mig også :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38510 tiany 13 år siden

Kramper i benene om natten 0/6
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: