Sidder og finpudser min konceptbeskrivelse til i morgen formiddag. Har også en god idé til en temalørdag, som jeg har fået sammen med en veninde, der er anmelder på et af dagbladene, som jeg vil nævne. Der er dog ingen, der ved endnu, hvad der skal ske med temalørdagene efter kanalomlægningen, så det er kun for at vise initiativ.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
@BN - Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor du bor, men hvis du nu bor i/omkring Århus, så har Super Best heroppe Monster på tilbud til 10kr/dåsen. Om det gælder for andre byer også, skal jeg ikke kunne sige.
BN: Ellers kan jeg godt sende dig en kasse. Bare lige PM mig din adresse... :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Pyh! Sikker og gør klar til endnu en dag. Ikke nemt, når det er pisse-varmt. Hvem er med på vi dropper det hele, mødes i nærmeste have for at drikke kolde øl indtil vi kan smide nogle døde dyr over noget kul?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#38531 misuma 13 år siden
#38532 Ericmase 13 år siden
#38533 Collateral 13 år siden
Men det er jo ikke sjovt?
#38534 tiany 13 år siden
Har den som abo på Ipad, der er den væsentlig billigere end det rigtige blad... Selvom jeg til tider savner at kunne bladre i et normalt blad.
#38535 Thomsen 13 år siden
#38536 gi-jones 13 år siden
BN: Ellers kan jeg godt sende dig en kasse. Bare lige PM mig din adresse... :-)
#38537 Ericmase 13 år siden
Jeg synes det er ret genialt, men smag og behag :)
#38538 DarkLight 13 år siden
Hvem er med på vi dropper det hele, mødes i nærmeste have for at drikke kolde øl indtil vi kan smide nogle døde dyr over noget kul?
#38539 Ericmase 13 år siden
#38540 Highland Park 13 år siden