Gravatar

#38541 davenport 13 år siden

Hvis der flyver en fugl ind her, så dør jeg af skræk! Jeg har fuglefobi, og kan ikke engang røre fjer. Jeg har endda problemer med at lave en hel kylling, hvis jeg skal røre ved den..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38542 wimmie 13 år siden

davenport (38541) skrev:
Hvis der flyver en fugl ind her, så dør jeg af skræk! Jeg har fuglefobi, og kan ikke engang røre fjer. Jeg har endda problemer med at lave en hel kylling, hvis jeg skal røre ved den..

Så "Fuglene" (Hitchcocks) er måske den værste gyser for dig?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38543 Thomsen 13 år siden

Jeg var på DR i dag for at pitche mit radioformat om genrefilm.

Det var både negativt og positivt. Det negative var, at chefredaktøren ikke umiddelbart troede på det som et P1-program. Han mente, det var for nørdet/ smalt, og at P1 aldrig ville tage endnu et filmprogram, når de allerede havde Filmland. P1 er, med hans ord, meget bundet op på, at der skal være en aktuel krog på tingene lige nu, så han var sikker på, at det ville blive et nej fra kanalcheferne.

Til gengæld virkede han rimeligt positiv overfor selve idéen og syntes tilsyneladende selv, det kunne være fedt at høre et program, der ikke nødvendigvis hægtede sig op på det aktuelle, men i stedet turde gå i dybden med det lidt nørdede.

Så enden blev, at han anbefalede mig at gøre konceptet skarpere, skrue ned for det intellektuelle og op for passionen, og så forsøge mig hos enten Radio Mama eller sende det til Bertelsen og Brügger på 24Syv, fordi de bedre kan se værdien i det skæve end P1.

Slaget er ikke tabt! I'm on a mission from God. Har tænkt mig at bruge noget af sommerferien på at udvikle videre og så sende det ind i august, når folk er kommet tilbage fra ferie. Man kan højst få et nej.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38544 The Insider 13 år siden

#38541, hehe, har en svensk veninde med samme problem. Husker tydeligt vi engang sad ved en café i Kbh, og hun gik helt kold, da et par duer nærmede sig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#38545 elwood 13 år siden

Sådan noget det DUEr bare ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38546 Highland Park 13 år siden

davenport (38541) skrev:
Jeg har fuglefobi, og kan ikke engang røre fjer.
Kan du så godt kapere dyner og hovedpuder med ægte dun/fjer i?

#38544: Cool! Mon det også virker med en plysdue?

Det er naturligvis forfærdeligt invaliderende at have så voldsom en fobi, men jeg finder tanken om øjeblikkelig paralyse svært tiltalende...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38547 Ericmase 13 år siden

Highland Park (38540) skrev:
Han/hun (som forhåbentlig har et navn) prøvede vel at stjæle fuglen. :)

Det er en han og den hedder Bent. Ja, man kunne godt sige at den prøvede at stjæle fuglen ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38548 davenport 13 år siden

HP - ja, sover heller ikke i fjer og dun. Finder det aldeles afskyeligt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38549 Highland Park 13 år siden

Ericmase (38547) skrev:
Det er en han og den hedder Bent.
Katte er vidunderlige! Hvor gammel er den lille fyr? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38550 Kisbye 13 år siden

Thomsen (38543) skrev:
Jeg var på DR i dag for at pitche mit radioformat om genrefilm.

Det var både negativt og positivt. Det negative var, at chefredaktøren ikke umiddelbart troede på det som et P1-program. Han mente, det var for nørdet/ smalt, og at P1 aldrig ville tage endnu et filmprogram, når de allerede havde Filmland. P1 er, med hans ord, meget bundet op på, at der skal være en aktuel krog på tingene lige nu, så han var sikker på, at det ville blive et nej fra kanalcheferne.

Til gengæld virkede han rimeligt positiv overfor selve idéen og syntes tilsyneladende selv, det kunne være fedt at høre et program, der ikke nødvendigvis hægtede sig op på det aktuelle, men i stedet turde gå i dybden med det lidt nørdede.

Så enden blev, at han anbefalede mig at gøre konceptet skarpere, skrue ned for det intellektuelle og op for passionen, og så forsøge mig hos enten Radio Mama eller sende det til Bertelsen og Brügger på 24Syv, fordi de bedre kan se værdien i det skæve end P1.

Slaget er ikke tabt! I'm on a mission from God. Har tænkt mig at bruge noget af sommerferien på at udvikle videre og så sende det ind i august, når folk er kommet tilbage fra ferie. Man kan højst få et nej.

Håber det bliver til noget. Det gad jeg godt hører.

Kender ikke Radio Mama. Er det ikke sådan noget hipt noget for børn?
Radio24syv sender meget skørt, så der kunne jeg godt forestille mig der kunne være en chance. De mangler jo også et film-program.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: