Gravatar

#38561 gi-jones 13 år siden

Jeg kan dog godt give dig tilladelse til at vise Brutal Incasso hvis det er :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38562 davenport 13 år siden

Den er feee!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38563 misuma 13 år siden

Jeg forsøger at afkode engelske skostørrelser til børn. Der er vist visse opdelinger, infants, toddlers, juniors og youth. Men læser jeg forskellige skemaer får jeg forskellige svar, går jeg efter skostørrelsen 35 får jeg et andet svar end hvis jeg måler i cm...selvom jeg bruger samme skema.

F*ck it then!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38564 Thomsen 13 år siden

@38559 --> Som gi-jones er inde på, så er det stadigvæk en offentlig forestilling, så længe I er udenfor hjemmet og andre end en samling personlige venner.

Man kan selvfølgelig forsøge at køre "under radaren", men den normale procedure er, at man laver en aftale med distributøren og betaler et beløb for at vise filmen. Jeg ved ikke, hvad det koster, men jeg har ladet mig fortælle, at det ikke er specielt billigt.

Jeg hørte faktisk lige i går om en københavnsk filmklub (Videodromen), der havde forsøgte at vise genrefilm uden betaling. Det gik... indtil de begyndte at få breve med betalingskrav fra en advokat. Det endte med at lukke klubben, fordi de ikke kunne betale.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38565 Babo84 13 år siden

Ser finalen mellem Murray og Federer, og hvor er den dog velspillet.
Gravatar

#38566 Neranders 13 år siden

gi-jones (38560) skrev:
De er vel offentlige i den forstand at I viser dem udenfor hjemmet og der er adgang for Universitets studerende. Hvis du vil gøre det efter bogen, tror jeg det er meget langhåret. Jeg tror ikke der er nogen vej uden om at skulle have tilladelse af de enkelte distributører, og de vil helt sikkert have betaling.

Jeg ved de har noget lignende på Aarhus Uni, men ved ikke hvordan de gør der.

Thomsen (38564) skrev:
@38559 --> Som gi-jones er inde på, så er det stadigvæk en offentlig forestilling, så længe I er udenfor hjemmet og andre end en samling personlige venner.

Man kan selvfølgelig forsøge at køre "under radaren", men den normale procedure er, at man laver en aftale med distributøren og betaler et beløb for at vise filmen. Jeg ved ikke, hvad det koster, men jeg har ladet mig fortælle, at det ikke er specielt billigt.

Jeg hørte faktisk lige i går om en københavnsk filmklub (Videodromen), der havde forsøgte at vise genrefilm uden betaling. Det gik... indtil de begyndte at få breve med betalingskrav fra en advokat. Det endte med at lukke klubben, fordi de ikke kunne betale.

Mange tak for svarene. Så vil jeg have undersøgt med resten af holdet bag vores filmklub, hvordan vi da griber det an, i og med, vores budget ikke rækker særlig langt.

gi-jones (38561) skrev:
Jeg kan dog godt give dig tilladelse til at vise Brutal Incasso hvis det er :-)

Så længe der er enten engelsk tale eller undertekster, så vil vi da gerne fremvise den. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#38567 Takfornu 13 år siden

#38559 Mit råd er at altid få fat i den Danske distributør, for der skal bare ikke mange forkerte ord falde før det kan blive dyrt - Skriv en PB eller e-mail, hvis jeg kan hjælpe på nogen måde :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38568 Neranders 13 år siden

Hvis du har nogen viden angående, hvad det kan koste, at få rettigheder af de forskellige distributører, vil det nok være den største hjælp, du umiddelbart kan give. Eller, hvis du har nogle personlige erfaringer på området. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#38569 Takfornu 13 år siden

#38568 Sender dig lige en PB :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38570 Neranders 13 år siden

Tusind tak. :)
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: