Gravatar

#38571 Wangsgaard 13 år siden

Kom hjem fra roskilde i går og har ondt i hele kroppen og lettere forbrændt :-\

Smutter i biffen for at se Take shelter senere så det skal nok blive godt :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#38572 The Insider 13 år siden

Så kom reperatørmanden og hentede mit højtelskede, defekte Samsung TV :-( Det skal så åbenbart fragtes hele vejen til Fyn og kigges på dér. Jeg frygter, at der kommer til at gå adskillige uger, før jeg hører noget nyt. Livet er næsten ikke til at bære længere, og jeg er naturligvis helt nede. Så nede, at jeg overvejer at impulskøbe et billigt TV som midlertidig substitut, der så bagefter kan ryge på soveværelset. Resistance... is.... futile....
War. War never changes.
Gravatar

#38573 Richard Burton 13 år siden

I can feel your pain!!!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38574 The Insider 13 år siden

SIR Ridley Scott! Sig, at det alt sammen nok skal gå! Sig, at jeg får hende at se igen! Sig, at jeg ikke skal gå gennem juli med et ansigt vådere end en fynsk kælder under et skybrud! Lyv, hvis det er nødvendigt, men sig det!!!
War. War never changes.
Gravatar

#38575 gi-jones 13 år siden

The Insider (38572) skrev:
Så kom reperatørmanden og hentede mit højtelskede, defekte Samsung TV :-( Det skal så åbenbart fragtes hele vejen til Fyn og kigges på dér. Jeg frygter, at der kommer til at gå adskillige uger, før jeg hører noget nyt. Livet er næsten ikke til at bære længere, og jeg er naturligvis helt nede. Så nede, at jeg overvejer at impulskøbe et billigt TV som midlertidig substitut, der så bagefter kan ryge på soveværelset. Resistance... is.... futile....
Men det lykkedes at få det ind under garantien så? Det er jo da altid noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#38576 Richard Burton 13 år siden

#38574 Jeg vil lyve, hvis jeg siger, at der ikke er en risiko. En uanselig minimal risiko for, at din højt værdsatte og mest elskede (og hermed ikke ment kvinde!), måske ikke vender tilbage. Det er en risiko man ikke må fortrænge, uagtet hvor ondt dette scenarie måtte synes. Narkose er ikke en 100% videnskab!

Derudover tror jeg selvfølgelig, at alt nok skal gå godt!
Gravatar

#38577 The Insider 13 år siden

#38575, looks that way! Jeg tog i hvert fald fat i Merlins netshop, hvor jeg havde købt TV'et tilbage i 2010 (november, så der var stadig et par måneder tilbage på garantien). De bad mig tage fat i Service Broker, hvor jeg så udfyldte en formular, og de kom så forbi med en chauffør i dag. Han skal så åbenbart fragte fjernsynet til Fyn til inspektion. Jeg synes ikke, han tog så meget hensyn til skærmen, da vi bar det ned, så jeg håber, det kommer helskindet frem... Men eftersom fejlen ikke er selvforskyldt, går jeg ud fra, at de enten fixer det eller giver mig et nyt (de sælger ikke længere min model).

#38576, Derudover tror jeg selvfølgelig, at alt nok skal gå godt!

Phew! Nu er jeg oprigtigt talt mere lettet :-) Lidt positivitet i al negativiteten er værdsat! Men jeg kunne alligevel ikke holde mig fra at købe et billigt 40" Samsung hos el-giganten. Jeg har jo altid gerne villet have et TV på soveværelset, så det kan ryge derind bagefter.
War. War never changes.
Gravatar

#38578 Richard Burton 13 år siden

#38577 Det kan være vi kan lave noget jam-session med en film hos mig efter min ferie, til at tage toppen af abstinenserne :) Så kan jeg også invalidere dig over dine utugtige udmeldinger om Prometheus ... men den tid den glæde ;)

Og tillykke med "den lille" :)
Gravatar

#38579 Takfornu 13 år siden

Neranders (38570) skrev:

Tusind tak. :)

Glad for at kunne hjælpe :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38580 The Insider 13 år siden

#38578, hehe, deal!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: