Gravatar

#38581 DarkLight 13 år siden

The Insider (38577) skrev:
Men jeg kunne alligevel ikke holde mig fra at købe et billigt 40" Samsung hos el-giganten.

Like a true 1%'er! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38582 Highland Park 13 år siden

The Insider (38572) skrev:
Så kom reperatørmanden og hentede mit højtelskede, defekte Samsung TV :-( Det skal så åbenbart fragtes hele vejen til Fyn og kigges på dér. Jeg frygter, at der kommer til at gå adskillige uger, før jeg hører noget nyt.
Det er da klart, eftersom Merlins nærige ledelse kun har anskaffet et enkelt baseballbat, som praktikanterne må skiftes til at bruge.

Så ka' du lære det!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38583 tiany 13 år siden

Er kommet hjem fra Tyskland, hvor vi har provianteret store mængder pålæg og morgenbrød, så skal vi i hvert fald ikke tænke så meget på det når baby kommer ud. Detblev desuden til en større mængde kød og juice.

Fuck hvor er det dog bare et elendigt vejr ude, det får samtlige biler på motorvejen til at ligge og lulle afsted med 100-110km/t, regn forhindre altså ikke en bil i at køre 130.
Valar morghulis
Gravatar

#38584 The Insider 13 år siden

#38582, jeg kunne moppe gulvet med mine tårer lige nu :-( Derudover kan jeg heldigvis følge reparationen online løbende. Puha, det bliver spændende. Men jeg går stærkt ud fra, at de mener, det ikke fejler noget, leverer det tilbage, beder om gebyr for at have tjekket det, hvorefter fjernsynet kollapser i slut-november, når garantien er udløbet. Jeg er optimist!
War. War never changes.
Gravatar

#38585 Kiksmann 13 år siden

tiany (38583) skrev:

Fuck hvor er det dog bare et elendigt vejr ude, det får samtlige biler på motorvejen til at ligge og lulle afsted med 100-110km/t, regn forhindre altså ikke en bil i at køre 130.

Desværre er der ikke mange som er klar over det!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#38586 Highland Park 13 år siden

The Insider (38584) skrev:
#38582, jeg kunne moppe gulvet med mine tårer lige nu :-(
Er det så hårdt at købe ny fladskærm? :)

Derudover kan jeg heldigvis følge reparationen online løbende.
Ah ja, den er [url=]i fuld sving[/url]!

Men jeg går stærkt ud fra, at de mener, det ikke fejler noget, leverer det tilbage, beder om gebyr for at have tjekket det, hvorefter fjernsynet kollapser i slut-november, når garantien er udløbet. Jeg er optimist!
Ha! Det kunne ligne dem. Desværre...
Gravatar

#38587 Steffan Rasmussen 13 år siden

Highland Park (38586) skrev:

Derudover kan jeg heldigvis følge reparationen online løbende.
Ah ja, den er [url=]i fuld sving[/url]!

Forkert video. Her er den [url=
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#38588 Highland Park 13 år siden

#38587: Så kyndige er de slet ikke hos Merlin.
Gravatar

#38589 Kruse 13 år siden

Arrghh...Mit kollegie skal have opgraderet deres netværksudstyr i dag, så fra klokken 10 af vil der ikke være internetforbindelse på kollegiet og det skulle vare hele dagen. Jeg ved ikke om jeg overlever :'(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38590 HelmerJ 13 år siden

Det er da godt de opgradere samtidigt med dig selv, det havde da være max ufedt hvis den nye router lige var kommet ind af døren når de klipper din livline (midlertidigt)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: