Gravatar

#38591 misuma 13 år siden

Så prøver vi at pakke tasker til et lille hotelophold i Odense. Fra i dag af til fredag. Jeg pakker spartansk, less is more.

Gode steder at købe film? :P

Vi checker Zoo og H.C's crip ud...andre seværdige steder at checke ud for en bette børnefamilie?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38592 Skeloboy 13 år siden

misuma (38591) skrev:
Så prøver vi at pakke tasker til et lille hotelophold i Odense. Fra i dag af til fredag. Jeg pakker spartansk, less is more.

Vi checker Zoo og H.C's crip ud...andre seværdige steder at checke ud for en bette børnefamilie?

Udover de sædvanlige såsom Stereo Studio og Blockbuster, er der en Moby Disc. Men den er lidt dyr på DVD-fronten. Men hvis du skal have vinyler, så den er ret god :)

Af seværdigheder, så prøv også(ved ikke lige, hvor gamle dine børn er):
http://fyrtoejet.com/
Løvens Hule

For lidt mere aktivt, tjek:
Funky Monkey Park

Og endelig er der masser af ting for børn i Farvergården...tjek programmet for Sommer I Farvergården :)

H.C.s crib er stærkt overvurderet. ZOO er megafed :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#38593 Tenebrae 13 år siden

misuma (38591) skrev:

På banegården er der en Planet Video, hvor man kan købe tidligere udlejede Blu-ray til 2 for 100,-. Der er en Fona-butik i gågaden, men der er man vist rimelig heldig, hvis man skal gøre nogle gode fund.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#38594 Richard Burton 13 år siden

Ungerne hjælper med at få orden i filmsamlingen. Herligt.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38595 Takfornu 13 år siden

Har set "Deadwood" med kommetarspor og ekstra guf hele dagen. Imponerende så mange små detaljer der er i den serie. Selv nu ved 5 gennemsyn holder den stadig bedre end serier som fx "Game of Thrones" som jeg stadig af en eller anden grund stadig ikke rigtig kan rives med af.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#38596 misuma 13 år siden

Tak til Skeloboy og Tenebrae Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38597 Thomsen 13 år siden

Blev kaldt på arbejde i dag, så det blev ikke til nogen øl med Davenport. :-(

Til gengæld har jeg fået en ekstra opgave i morgen med at tjekke nogle af de kommende "tog-tv"-optagelser igennem og skrive stationsnavne ned, så der kan blive lavet skilte.

Det er det der late-night-halløj, der kører på DR HD, hvor man følger en togtur fra start til slut. Det er åbenbart overraskende populært (det har også kørt i 20 år i Tyskland), så der skal laves en "sæson" mere, og den skal oven købet udkomme på dvd og BD! :-D
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38598 Highland Park 13 år siden

Thomsen (38597) skrev:
Til gengæld har jeg fået en ekstra opgave i morgen med at tjekke nogle af de kommende "tog-tv"-optagelser igennem og skrive stationsnavne ned, så der kan blive lavet skilte.
Kan du ikke lige klemme dette ind et par steder? F.eks. ved Storebælts tunnelforbindelse.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38599 Thomsen 13 år siden

Hehe, det ville fandeme være fedt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#38600 tiany 13 år siden

Nada... Tidligere i dag var vi lige et smut i Fredericia og hente babyting ved wimmie - Tak for det. Ellers har vi ikke lavet det vilde herhjemme, mest stenet foran computeren.

Men nu har vi bestilt hotel i KBH til 4 overnatninger i næste uge, så kommer vi i det mindste lidt hjemmefra denne sommer...
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: