Er det noget med Amazon er begyndt at sende igennem Tyskland, så der er chance for at undgå at blive pålagt PostDKs ågergebyr?
Det er i hvert fald min erfaring. Men jeg tror ikke, den er 100% skudsikker. Ud af den sidste håndfuld pakker, jeg har fået fra dem, har en været sendt direkte fra USA, så der er stadigvæk en risiko.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så er Outland på blå bestilt. - Nu kan det kun gå for langsomt med at få den leveret. Er det noget med Amazon er begyndt at sende igennem Tyskland, så der er chance for at undgå at blive pålagt PostDKs ågergebyr?
Alt hvad jeg gennem det sidste år har bestilt af bøger og film er kommet fra DE, dog ikke noget tøj det kom direkte fra forskellige forhandlere, og kostede i øvrigt en formue i forsendelser :p
#38601 Kruse 13 år siden
#38602 MOVIE1000 13 år siden
Så admin, slet min profil og bloker min ipadresse.
#38603 Kisbye 13 år siden
http://politiken.dk/poltv/bagsidentv/ECE1684913/vo...
#38604 Thomsen 13 år siden
Hvem står bag filmland.dk? Er det Filmland på P1?
#38605 gi-jones 13 år siden
#38606 bhs 13 år siden
Spot on ;)
"Brony" - What the fuck..
#38607 Steffan Rasmussen 13 år siden
Er det noget med Amazon er begyndt at sende igennem Tyskland, så der er chance for at undgå at blive pålagt PostDKs ågergebyr?
#38608 Thomsen 13 år siden
Det er i hvert fald min erfaring. Men jeg tror ikke, den er 100% skudsikker. Ud af den sidste håndfuld pakker, jeg har fået fra dem, har en været sendt direkte fra USA, så der er stadigvæk en risiko.
#38609 Kiksmann 13 år siden
Alt hvad jeg gennem det sidste år har bestilt af bøger og film er kommet fra DE, dog ikke noget tøj det kom direkte fra forskellige forhandlere, og kostede i øvrigt en formue i forsendelser :p
#38610 DarkLight 13 år siden