Gravatar

#38761 Kruse 13 år siden

Highland Park (38759) skrev:
Nej, den skal kremeres!

Den plan stemmer jeg for!

wimmie (38760) skrev:
Ah, talte ikke lige efter ;)

Jeg lavede selv samme fejl, og det var først da du skrev at jeg lige nærlæste Davenports indlæg igen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#38762 davenport 13 år siden

Det blev "Befor the Devil.." og den var da sårn ok, men ikke en jeg gider se igen.
Nu vil jeg bare se Big Bang og æde super stærke nudler!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38763 The Insider 13 år siden

#38753, hehe :-)

War. War never changes.
Gravatar

#38764 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38765 DarkLight 13 år siden

The Insider (38752) skrev:
Og jeg er omsider begyndt at pakke alle mine dvd'er ned i mapper med henblik på at fjerne nogle møbler i stuen, så der kan installeres lærred og projektor. Dog har Silvan naturligvis sendt mig 15 junior-flyttekasser, i stedet for senior (som jeg havde bestilt - dobbelttjekkede også lige kvitteringen), så jeg kan ikke fjerne hylstrene endnu. Jeg nænner simpelthen ikke at smide dem ud, så de ryger i kælderen i stedet :-)

Og i overmorgen, mandag, får jeg angiveligt mit TV tilbage fra reparation. Er sateme spændt på at se, hvordan de har behandlet det ovenpå al kommunikationen...

Må indrømme jeg smed alle mine ud bortset fra én flyttekasse. Det er jo godt at have lidt at tage af, når man løbende udskifter til bluray.

Efter indløb af et større TV, er jeg selv på udkig efter en lærred, da pladsen over TV'et er blevet for småt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38766 The Insider 13 år siden

#38765, øv! Du vil ikke lige købe mit tv i stedet? ;-) Uha, hvor er jeg spændt på at se, hvordan det ser ud... de svarede jo mig aldrig, efter jeg skrev, at tv'et var foruden ridser og buler, da de hentede det.
War. War never changes.
Gravatar

#38767 elwood 13 år siden

[url= rolig de har verdens mest forsigtige bud til og levere det, så vidt jeg ved...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38768 misuma 13 år siden

Jeg bliver mere og mere knotten over folk som kører overfor rødt, især på Indre Ringvej, hvor mine unger skal over hver dag.

Gghrrrr!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38769 The Insider 13 år siden

#38767, hvis bare jeg var så heldig!
War. War never changes.
Gravatar

#38770 BN 13 år siden

Ordner vores nye lejlighed, indretter og pakker de sidste ting ud. Pyha! Og så har vi også været ude på den gamle adresse for at sørge for at stedet bliver efterladt pænt, rengjort og ryddet. Vi er nu færdige med at ligge og køre efter 117 forskellige ting (herunder køleskab/fryser, gardiner, køkkenbord og stole m.m.), der skulle indkøbes til vores nye hjem

Og samtidig har jeg i den her tid ekstra vagter på jobbet.

*tørrer sveden af panden*
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: