Har brugt de sidste to dage på, med hjælp fra en kammerat, at få ryddet hele grunden herhjemme for uønskede buske og træer, som jeg har snakket om at få fjernet de snart fire år, jeg har boet her.
Det er med en blandet følelse af utrolig stor lettelse og ekstrem træthed, at jeg nu har smidt mig på sofaen med fodbold i fjerneren og FM på den bærbare!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og jeg er omsider begyndt at pakke alle mine dvd'er ned i mapper med henblik på at fjerne nogle møbler i stuen, så der kan installeres lærred og projektor. Dog har Silvan naturligvis sendt mig 15 junior-flyttekasser, i stedet for senior (som jeg havde bestilt - dobbelttjekkede også lige kvitteringen), så jeg kan ikke fjerne hylstrene endnu. Jeg nænner simpelthen ikke at smide dem ud, så de ryger i kælderen i stedet :-)
Og i overmorgen, mandag, får jeg angiveligt mit TV tilbage fra reparation. Er sateme spændt på at se, hvordan de har behandlet det ovenpå al kommunikationen...
Skal snart til at se en film. Jeg købte 6 på Vorbasse. (Alle tidligere udlejningskopier - må de det???) Before the Devil Knows you are Dead Man of the Year Red Ridinghood Napoleon Dynamite & Barton Fink.
Har ikke set nogen af dem, men titlerne synes jeg at have hørt før. (Den sidste er en Michael Moore film, som Obersten alligevel ikke gider se/forstår..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Skal snart til at se en film. Jeg købte 6 på Vorbasse. (Alle tidligere udlejningskopier - må de det???) Before the Devil Knows you are Dead Man of the Year Red Ridinghood Napoleon Dynamite & Barton Fink.
Har ikke set nogen af dem, men titlerne synes jeg at have hørt før. (Den sidste er en Michael Moore film, som Obersten alligevel ikke gider se/forstår..)
Barton Fink.... Michael Moore?
Stemmer naturligvis for Napoleon Dynamite (som din Oberst sikkert vil hade) :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#38751 HonoDelLoce 13 år siden
Det er med en blandet følelse af utrolig stor lettelse og ekstrem træthed, at jeg nu har smidt mig på sofaen med fodbold i fjerneren og FM på den bærbare!
#38752 The Insider 13 år siden
Og i overmorgen, mandag, får jeg angiveligt mit TV tilbage fra reparation. Er sateme spændt på at se, hvordan de har behandlet det ovenpå al kommunikationen...
#38753 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38754 misuma 13 år siden
#38755 Highland Park 13 år siden
Det kunne være fedt at have en mistelten-tatovering.
#38753: He he. :)
#38756 davenport 13 år siden
Before the Devil Knows you are Dead
Man of the Year
Red Ridinghood
Napoleon Dynamite
&
Barton Fink.
Har ikke set nogen af dem, men titlerne synes jeg at have hørt før.
(Den sidste er en Michael Moore film, som Obersten alligevel ikke gider se/forstår..)
#38757 wimmie 13 år siden
Barton Fink.... Michael Moore?
Stemmer naturligvis for Napoleon Dynamite (som din Oberst sikkert vil hade) :p
#38758 Kruse 13 år siden
Og jeg stemmer for at han smider Napoleon Dynamite tilbage hvor han fandt den! :)
#38759 Highland Park 13 år siden
#38760 wimmie 13 år siden
Ah, talte ikke lige efter ;)