# 7748 - Jeg formulerede måske også spørgsmålet lidt dårligt. Det var bare fordi du i #7724 skriver, at du blev spurgt om hvad for et projekt, du helst kunne tænke dig at arbejde på ud af flere forskellige muligheder. Men eftersom der sikkert er flere der søger det samme, så er chancen for at få det ikke særlig stor og det var egentlig derfor, at jeg skrev det med at få lov.
Men det lyder da som et spændende og variende job. :)
Læser til idrætseksamen. Ja, I hørte rigtigt, idrætseksamen. Prisen for at tage faget på B-niveau som valgfag. Den praktiske del er i morgen og kræver en del koncentration, da der ikke er plads til mange fejl over for en vrissen censor. Den teoretiske del er fredag, og af en eller anden grund kan idrætssociologi samt fysiologi ikke altid fange mig fuldstændig.
Arbejde på Iron Man 2!?! Må jeg lige spørge hvor det er du arbejder? For det lyder da til at være et ret fedt sted. :)
Nu ved jeg ikke om du fra et andet sted ved hvad Corgan beskæftiger sig med, men lidt skægt du synes det er fedt bare fordi han måske skal arbejde på den film. Det kunne jo være han skulle være toiletrenser eller hundepasser (eller er det papegøje nu?) for Rourke. Men ok, jeg skal ikke dømme hvis man synes det er fedt at være toilet cleaner for the stars :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7751: Ahh.. ok. Om man kommer på det ønskede projekt, kommer an på en masse ting. Firmaet prøver såvidt muligt at smide folk på det projekt de ønsker at arbejde på. Det er en bedre deal for alle involverede. Men om man så rent faktisk kommer på projektet, afhænger af en masse andre ting. Det kommer f.eks. an på hvordan man er færdig med sit nuværende projekt... hvornår det nye projekt starter o.s.v.
#7753: Det kan godt føles lidt som om jeg er toiletrenser nogen gange. ;-) Men firmaet jeg arbejder hos laver ikke andet end visuelle effekter til spillefilm... og når der står "compositor" i min brugerbeskrivelse, er der god chance for jeg ikke renser toiletter. Men det betyder selvfølgelig ikke at jeg er for fin til at lave en Trainspotting, hvis Scarlett Johansson skulle kigge forbi og bede mig om at dykke ned efter sine stikpiller. :-)
#7751 Bobby Singer 16 år siden
Men det lyder da som et spændende og variende job. :)
#7752 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden
#7753 lagoni 16 år siden
Nu ved jeg ikke om du fra et andet sted ved hvad Corgan beskæftiger sig med, men lidt skægt du synes det er fedt bare fordi han måske skal arbejde på den film. Det kunne jo være han skulle være toiletrenser eller hundepasser (eller er det papegøje nu?) for Rourke. Men ok, jeg skal ikke dømme hvis man synes det er fedt at være toilet cleaner for the stars :)
#7754 Bobby Singer 16 år siden
Men ok, jeg skal ikke dømme hvis man synes det er fedt at kategorisere folk ud fra en enkelt sætning. ;)
#7755 Corgan 16 år siden
Ahh.. ok. Om man kommer på det ønskede projekt, kommer an på en masse ting. Firmaet prøver såvidt muligt at smide folk på det projekt de ønsker at arbejde på. Det er en bedre deal for alle involverede. Men om man så rent faktisk kommer på projektet, afhænger af en masse andre ting. Det kommer f.eks. an på hvordan man er færdig med sit nuværende projekt... hvornår det nye projekt starter o.s.v.
#7753:
Det kan godt føles lidt som om jeg er toiletrenser nogen gange. ;-)
Men firmaet jeg arbejder hos laver ikke andet end visuelle effekter til spillefilm... og når der står "compositor" i min brugerbeskrivelse, er der god chance for jeg ikke renser toiletter. Men det betyder selvfølgelig ikke at jeg er for fin til at lave en Trainspotting, hvis Scarlett Johansson skulle kigge forbi og bede mig om at dykke ned efter sine stikpiller. :-)
#7756 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7757 Highland Park 16 år siden
#7758 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7759 Highland Park 16 år siden
Det kan næppe være forårsage større traumer, end hvad du allerede har udsat ham/hende for.
#7760 Corgan 16 år siden
Det er præcis den film jeg håber på at kunne være med på når den starter produktion.