Jeg sidder lige og nyder stilheden i huset for en gangs skyld...
Med en af kærestens veninder som logerende har der ikke været meget stilhed i det lille hjem de sidste tre ugers tid, men netop nu sidder jeg helt mutters alene (dog med hunden hjemme) og det er dælendytme noget, der kan anbefales!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er ved at bage småkager i mutters køkken, mens jeg hører Florence + The Machine. Anledning? Jeg har overlevet 21 år af, hvad end livet har kastet mod mig. Tager sgu lige et til!
Tillykke med fødselsdagen, Neranders. :)
Og Thumbs up, til Florence & The Machine. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#38778, congrats! Og jeg er også 110% med på Florence-vognen. Ceremonials er det bedste album, jeg har hørt i årevis.
Derudover har jeg netop fået mit TV tilbage. Har fået det tilbage på væggen og tændt, og den lilla streg er VÆK!! Woooohoooo! Derudover er der ikke én eneste ridse eller bule på skærmen, hverken bag på eller foran. Det er selvfølgelig en glædelig nyhed, men samtidigt tyder det på, at reperatørfolkene prøvede at overtale mig til at tro, at der var selvforskyldte ridser på skærmen, så garantien ikke ville gælde. Nasty shit.
Derudover har jeg netop fået mit TV tilbage. Har fået det tilbage på væggen og tændt, og den lilla streg er VÆK!! Woooohoooo! Derudover er der ikke én eneste ridse eller bule på skærmen, hverken bag på eller foran. Det er selvfølgelig en glædelig nyhed...
Pragtfuldt! :)
The Insider (38785) skrev:
... men samtidigt tyder det på, at reperatørfolkene prøvede at overtale mig til at tro, at der var selvforskyldte ridser på skærmen, så garantien ikke ville gælde. Nasty shit.
Jeg græmmes... Det er fandeme lusket.
Nasty shit må være den diametrale modsætning til nice i The Insider-speak. :)
#38786, Nasty shit må være den diametrale modsætning til nice i The Insider-speak. :)
It is indeed! Hold øje med den kommende Filmz TV-temaudsendelse, hvor der diskes op med et crash-course i min latterlige lingo! :-)
Men ja, det er dæleme lusket... Jeg syntes også, det var mærkeligt, at de aldrig nogensinde svarede mig, da jeg skrev, at tv'et altid havde været ridsefrit. Måske var de bange for, at jeg havde taget billeder og dermed dokumentation på, at de løg. De skrev også, at de ville sende billeder af ridserne og bulerne, men de gjorde det aldrig. Nasty. Det er lidt ligesom dengang mine forældre en dag fik en mail fra et selskab i London, efter de havde afleveret en lejet bil under en ferie. Selskabet påstod, at bilen havde haft buler, ridser og snavs, men da mine forældre skrev, at det ikke var muligt, at de havde kørt pænt og indleveret den uden brok, så fik de en mail tilbage om, at de bare skulle se bort fra den første mail. Der er desværre nogle suspekte typer derude!
It is indeed! Hold øje med den kommende Filmz TV-temaudsendelse, hvor der diskes op med et crash-course i min latterlige lingo! :-)
Bordet fanger! Det vil jeg glæde mig til. :)
The Insider (38788) skrev:
Men ja, det er dæleme lusket... Jeg syntes også, det var mærkeligt, at de aldrig nogensinde svarede mig, da jeg skrev, at tv'et altid havde været ridsefrit. Måske var de bange for, at jeg havde taget billeder og dermed dokumentation på, at de løg. De skrev også, at de ville sende billeder af ridserne og bulerne, men de gjorde det aldrig. Nasty. Det er lidt ligesom dengang mine forældre en dag fik en mail fra et selskab i London, efter de havde afleveret en lejet bil under en ferie. Selskabet påstod, at bilen havde haft buler, ridser og snavs, men da mine forældre skrev, at det ikke var muligt, at de havde kørt pænt og indleveret den uden brok, så fik de en mail tilbage om, at de bare skulle se bort fra den første mail. Der er desværre nogle suspekte typer derude!
Det tør siges! Der bluffes som var det et spil poker.
Godt dine forældre ikke købte den påstand. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad det kunne have kostet.
Kæft, min fætter på 17 vil ha tatoveringer op af armen. Jeg prøver at opdrage ham, men han vil slet ikke lytte, for han har en læreplads, hvor chefen også har tusch. Så er alt jo velforvaret. Han har jo selvfølgelig den samme chef om 10-65 år... For helvede, ungdommen i dag!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#38781 HonoDelLoce 13 år siden
Med en af kærestens veninder som logerende har der ikke været meget stilhed i det lille hjem de sidste tre ugers tid, men netop nu sidder jeg helt mutters alene (dog med hunden hjemme) og det er dælendytme noget, der kan anbefales!
#38782 wimmie 13 år siden
#38783 Collateral 13 år siden
#38784 NightHawk 13 år siden
Tillykke med fødselsdagen, Neranders. :)
Og Thumbs up, til Florence & The Machine. :)
#38785 The Insider 13 år siden
Derudover har jeg netop fået mit TV tilbage. Har fået det tilbage på væggen og tændt, og den lilla streg er VÆK!! Woooohoooo! Derudover er der ikke én eneste ridse eller bule på skærmen, hverken bag på eller foran. Det er selvfølgelig en glædelig nyhed, men samtidigt tyder det på, at reperatørfolkene prøvede at overtale mig til at tro, at der var selvforskyldte ridser på skærmen, så garantien ikke ville gælde. Nasty shit.
#38786 Highland Park 13 år siden
Jeg græmmes... Det er fandeme lusket.
Nasty shit må være den diametrale modsætning til nice i The Insider-speak. :)
#38787 Ericmase 13 år siden
#38788 The Insider 13 år siden
#38789 Highland Park 13 år siden
Det tør siges! Der bluffes som var det et spil poker.
Godt dine forældre ikke købte den påstand. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad det kunne have kostet.
#38790 davenport 13 år siden