Gravatar

#38791 bhs 13 år siden

Siden jeg var en bette knægt, har jeg også ønsket mig en tatovering. Jeg er glad for, at jeg aldrig har fået en af følgende årsager. Det er blevet ALT for mainstream nu, alle render rundt med en og det er bare i mine øjne ikke noget specielt over det længere (det hænder man ser en, som virkelig er flot, men som regel er det noget som ikke er tænkt over)

Det rene look er blevet mere "in" gennem de senere år.
Gravatar

#38792 Zombi 13 år siden

Huh er de begyndt at sende "Venner" i HD på TV2?

Jeg synes da kvaliteten er noget bedre end den plejer at være.
Gravatar

#38793 Steffan Rasmussen 13 år siden

Zombi (38792) skrev:

Jep. Og i 16:9.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#38794 wimmie 13 år siden

bhs (38791) skrev:
Siden jeg var en bette knægt, har jeg også ønsket mig en tatovering. Jeg er glad for, at jeg aldrig har fået en af følgende årsager. Det er blevet ALT for mainstream nu, alle render rundt med en og det er bare i mine øjne ikke noget specielt over det længere (det hænder man ser en, som virkelig er flot, men som regel er det noget som ikke er tænkt over)

Det rene look er blevet mere "in" gennem de senere år.

Jeg er fuldstændig ligeglad med om tatoveringer er "in" eller "mainstream" eller noget alle har nu om dage, jeg har mine fordi jeg har lyst og fordi de betyder noget for mig :)
Jeg har ikke fået dem fordi det var smart, og jeg har ikke fået "Mode-tatoveringer" (kinesiske tegn i 90'erne, røvgevir i starten af 00'erne eller stjerner nu om dage) men fordi de har personlige betydninger og derfor er specielle for mig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38795 wimmie 13 år siden

davenport (38790) skrev:
Kæft, min fætter på 17 vil ha tatoveringer op af armen. Jeg prøver at opdrage ham, men han vil slet ikke lytte, for han har en læreplads, hvor chefen også har tusch. Så er alt jo velforvaret. Han har jo selvfølgelig den samme chef om 10-65 år... For helvede, ungdommen i dag!!

Det kan jo også være at han bliver glad for dem og aldrig fortryder dem.
Og hvis ikke, ja så kan du jo altid håne ham og sige "hvad sagde jeg" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#38796 Ericmase 13 år siden

Zombi (38792) skrev:

Sounds awesome enough to me. ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38797 davenport 13 år siden

Jeg skal lige sige, at jeg selv har en tus:
http://www.tolkienshop.com/contents/media/monogram...
Men den er ikke synlig, og jeg fatter bare ikke mine unge fætres trang til dette. Jeg har 3, hvor de 2 er overmalede med alt mulig skrift, som de ikke engang forstår. Og de er altså under 18, så det er slet ikke lovligt. Jeg forstår ikke min familie i den henseende, for vi plejer at være ret konsekvent opdraget. Men det er som om "de små" er opgivet og kan gøre hvad fanden de vil.
Jeg tænker bare, at det er for ung en alder at tage den slags beslutninger.

Og nu var jeg på Vorbasse. Og fanme om ikke det vrimlede med de der "unge mødre" typer med stjerner på halsen og alt muligt. Jamen, fatter de da ikke, at de aldrig kommer til at få et arbejde, når de gør den slags??? Er de overhovedet interesseret?

Det kan godt være jeg lyder gusten, og det er jeg måske nok. Jeg har da selv været oprører, med langt hår og militærstøvler, og jeg kan huske jeg søgte et job som fejedreng ved det firma min morfar var direktør for. Han sagde, at jeg fik det hvis jeg klippede mit hår, og fanme om jeg ville det. Men jeg fik så ikke jobbet!
Der var ingenting omkring kærlighed osv., for vi var pot og pande, men han havde sine principper, og det var et krav, fordi han havde en virksomhed at køre.

Jeg tror jeg prøver at give noget videre, nu hvor min morfar ikke er her længere, men det er for døve øren. De unge i dag gør nøjagtig som det passer dem i øjeblikket, uden at have den mindste tanke omkring fremtiden, selv om der står en der ved noget om det og råber "tænk dig om, for pokker!"

/old man off
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38798 Batsy 13 år siden

Tillykke Neranders! :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38799 Richard Burton 13 år siden

Jeg vil ikke sige, at jeg er imod tatoveringer, men jeg er imod modefænomenet i det, som i alt andet, hvis det blot "trækker horder af kongens efterfølgere" med sig. At se unge piger i teenage alderen med sommerfugle på anklerne, "se hernede er min røv" mærkatet på lænden og ellers alle disse "indskydelser" af ... nu skal jeg have en tatovering, fordi alle de andre har det.

Jeg synes alt for meget i vores verden i dag styres af lemminge effekten. Det er slet ikke fordi den ikke har været der før, men jeg synes godt nok ikke det er så farvestrålende som f.eks i 80'erne, med mods, disc'ere, new wave, punk, techno og yuppies, med langt flere grupperinger og ret så store forsøg på at være anderledes i en tid, hvor man ikke kender sig selv endnu, istedet for bare "at gøre som de andre".

Dermed ikke sagt, at tatoveringer er "at gøre som de andre", men jeg tror rigtig mange beslutninger også dér træffes uden omtanke af, at det er altså for livet.

Jeg har snakket meget med min datter om det og hun lyder ... indtil videre ... fornuftig om det. Jeg har også fortalt hende .... at JEG skal have én og at det vel har været en beslutning, som har været undervejs i 20 år og at jeg kun træffer den, fordi jeg er absolut stensikker på, at jeg aldrig fortryder det.

/very old man off

Tillykke Neranders :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#38800 MOVIE1000 13 år siden

davenport (38797) skrev:
Jeg skal lige sige, at jeg selv har en tus:
http://www.tolkienshop.com/contents/media/monogram...
Men den er ikke synlig, og jeg fatter bare ikke mine unge fætres trang til dette. Jeg har 3, hvor de 2 er overmalede med alt mulig skrift, som de ikke engang forstår. Og de er altså under 18, så det er slet ikke lovligt. Jeg forstår ikke min familie i den henseende, for vi plejer at være ret konsekvent opdraget. Men det er som om "de små" er opgivet og kan gøre hvad fanden de vil.
Jeg tænker bare, at det er for ung en alder at tage den slags beslutninger.

Og nu var jeg på Vorbasse. Og fanme om ikke det vrimlede med de der "unge mødre" typer med stjerner på halsen og alt muligt. Jamen, fatter de da ikke, at de aldrig kommer til at få et arbejde, når de gør den slags??? Er de overhovedet interesseret?

Det kan godt være jeg lyder gusten, og det er jeg måske nok. Jeg har da selv været oprører, med langt hår og militærstøvler, og jeg kan huske jeg søgte et job som fejedreng ved det firma min morfar var direktør for. Han sagde, at jeg fik det hvis jeg klippede mit hår, og fanme om jeg ville det. Men jeg fik så ikke jobbet!
Der var ingenting omkring kærlighed osv., for vi var pot og pande, men han havde sine principper, og det var et krav, fordi han havde en virksomhed at køre.

Jeg tror jeg prøver at give noget videre, nu hvor min morfar ikke er her længere, men det er for døve øren. De unge i dag gør nøjagtig som det passer dem i øjeblikket, uden at have den mindste tanke omkring fremtiden, selv om der står en der ved noget om det og råber "tænk dig om, for pokker!"

/old man off

Kære Old man, nu er jeg en af de dumme unge :)
Men jeg har ikke touch eller tegnestifter ;)
Jeg er heller ikke på stoffer eller drikker som en grønlænder.
Vil du så mene at jeg kan få en direktør stilling i et eller andet firma? Til trods for at jeg ingen uddannelse har, men pga mit udssende, væremåde og talent?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: