Jeg er jo netop imod det, så hvor vil du hen med din famlen efter hamlstrå, og retaliering over noget jeg har skrevet i en anden tråd? Tror du ikke vi to skal begrave stridsøksen, og bare være uenige om stort set alt? Planen er: Jeg lover ikke at kommentere på dig, vise versa? Jeg kryber til korset og indrømmer at du klart overgår mig i intellektualitet, og jeg bare er en doges underholdende hofdværg, og du er en slags Dolph Lundgren (as in Masters!) ?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Han var den eneste actionfigur i min barndom, der kunne vælte halvnøgen rundt i sandkassen, uden pædagogerne hentede hjælp fra børnepsykologerne. Den eneste menneskelignende figur, altså. Ninja Turtles var egentlig overraskende nøgne, nu man tænker over det. (Og det gør I.)
Håber ikke du ikke hentyder til alle unge idag... jeg er bestemt ikke tilfreds med mange teenager idag. Dog ændre det ikke at der var lige så meget bøvl med teenager i de andre ældre årtiter, vi har dog mere frie tøjler det er rigtigt. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil være. Jeg elsker at lave impressions af andre, så hvorfor ikke skuespiller? Jeg elsker at optage film, og klippe dem sammen, så hvorfor ikke instruktør? Jeg elsker børn, og kan altid finde det sjovere at lege med dem end at være på facebook, så hvorfor ikke pædagog? Jeg vil gerne hjælpe folk, når de har brug for det og gerne være en som udretter noget, så hvorfor ikke poltimand? advokat eller brandmand eller soldat?
Damn der mange ting man kan være, det bare det med at finde noget man brænder for.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Mange tak alle sammen! Det har været en hyggelig dag med lidt familiært besøg, som jeg faktisk selv måtte opsøge, hvilket resulterede i et besøg ved min farmor og farfar og stedmor + stedbror. Aftenen gik med en blanding af venner kom forbi til en hyggelig aften, og jeg sidder og falder lidt ned, inden det hedder sengetid. :)
Og ja, Florence + The Machine er fremragende, især Ceremonials, hvis vi lige piller Breaking Down ud af albummet. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Jeg besvarer blot dine sarkastiske indlæg, som til tider er alt andet end det, med sarkasme (tråde imellem). Det er ganske vist en resultatsløs og efterhånden kedelig fejde, men har den ikke altid været uskyldig? Men nuvel, vi kan da godt afslutte striden, og dømme hinanden ud fra justerbare prædikater som "intellektuel" og "enfoldig".
#38801 Castanea 13 år siden
Det lyder da cool nok! Ja, med mindre man er for intellektuel til at påføre sin krop den slags pøbelmaling.
#38802 davenport 13 år siden
Tror du ikke vi to skal begrave stridsøksen, og bare være uenige om stort set alt?
Planen er: Jeg lover ikke at kommentere på dig, vise versa?
Jeg kryber til korset og indrømmer at du klart overgår mig i intellektualitet, og jeg bare er en doges underholdende hofdværg, og du er en slags Dolph Lundgren (as in Masters!) ?
#38803 The Insider 13 år siden
#38804 Kochie 13 år siden
Han var den eneste actionfigur i min barndom, der kunne vælte halvnøgen rundt i sandkassen, uden pædagogerne hentede hjælp fra børnepsykologerne. Den eneste menneskelignende figur, altså. Ninja Turtles var egentlig overraskende nøgne, nu man tænker over det. (Og det gør I.)
#38805 davenport 13 år siden
#38806 Batsy 13 år siden
Håber ikke du ikke hentyder til alle unge idag... jeg er bestemt ikke tilfreds med mange teenager idag. Dog ændre det ikke at der var lige så meget bøvl med teenager i de andre ældre årtiter, vi har dog mere frie tøjler det er rigtigt. Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil være. Jeg elsker at lave impressions af andre, så hvorfor ikke skuespiller? Jeg elsker at optage film, og klippe dem sammen, så hvorfor ikke instruktør? Jeg elsker børn, og kan altid finde det sjovere at lege med dem end at være på facebook, så hvorfor ikke pædagog? Jeg vil gerne hjælpe folk, når de har brug for det og gerne være en som udretter noget, så hvorfor ikke poltimand? advokat eller brandmand eller soldat?
Damn der mange ting man kan være, det bare det med at finde noget man brænder for.
#38807 Neranders 13 år siden
Og ja, Florence + The Machine er fremragende, især Ceremonials, hvis vi lige piller Breaking Down ud af albummet. :)
"That's rough, buddy."
#38808 Castanea 13 år siden
Jeg besvarer blot dine sarkastiske indlæg, som til tider er alt andet end det, med sarkasme (tråde imellem). Det er ganske vist en resultatsløs og efterhånden kedelig fejde, men har den ikke altid været uskyldig? Men nuvel, vi kan da godt afslutte striden, og dømme hinanden ud fra justerbare prædikater som "intellektuel" og "enfoldig".
#38809 Skeloboy 13 år siden
#38810 wimmie 13 år siden
Og nedladende...