Hvilket "intellektuel" mere eller mindre er synonym for i denne sammenhæng. Ligesom "enfoldig" er synonym for en dumrian, der slet ikke er så dum, som vedkommende udgiver sig for at være.
Cyklen er klar Madpakke klar (indeholder 2 landgangsbrød) En stor sodavand 2 L klar Musik klar Mig selv KLAR!!!
Eventyret foregår på Fanø Island, vil cykle øen rundt og se hvordan de indfødte lever, om jeg vil overleve det så farefulde eventyr, som får Tintin til at slå sig selv på knæet af spænding, vil jeg rapporterer om hvis jeg vender tilbage.
God Onsdag til alle filmzerne :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Helt enig, lyder som en fantastisk ide! God fornøjelse!
Jeg har selv overvejet at tage cyklen og kæresten med på en rundtur på Samsø, men alle weekender har desværre haft elendigt vejr, så det er ikke blevet til noget endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#38811 Castanea 13 år siden
Hvilket "intellektuel" mere eller mindre er synonym for i denne sammenhæng. Ligesom "enfoldig" er synonym for en dumrian, der slet ikke er så dum, som vedkommende udgiver sig for at være.
#38812 Castanea 13 år siden
Tja, kun hvis du ignorerer den tykke sarkasme, eller læser indlæggene sporadisk.
#38813 gi-jones 13 år siden
#38814 bhs 13 år siden
Kan være du skal låne Muldgraver' beskrivelse og sætte den på din egen profil.
#38815 wimmie 13 år siden
Det gør jeg ikke...og det gør jeg ikke ;)
#38816 MOVIE1000 13 år siden
#38817 HonoDelLoce 13 år siden
Man går da selvfølgelig i gang med at ordne have og indkørsel........
Jeg burde have prygl!
#38818 MOVIE1000 13 år siden
Cyklen er klar
Madpakke klar (indeholder 2 landgangsbrød)
En stor sodavand 2 L klar
Musik klar
Mig selv KLAR!!!
Eventyret foregår på Fanø Island, vil cykle øen rundt og se hvordan de indfødte lever, om jeg vil overleve det så farefulde eventyr, som får Tintin til at slå sig selv på knæet af spænding, vil jeg rapporterer om hvis jeg vender tilbage.
God Onsdag til alle filmzerne :)
#38819 Richard Burton 13 år siden
#38820 dyg 13 år siden
Jeg har selv overvejet at tage cyklen og kæresten med på en rundtur på Samsø, men alle weekender har desværre haft elendigt vejr, så det er ikke blevet til noget endnu.