Gravatar

#38891 misuma 13 år siden

Hmm, så må jeg vist hellere få bestilt sæson 2 af SFU...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38892 Twister 13 år siden

misuma (38891) skrev:
Hmm, så må jeg vist hellere få bestilt sæson 2 af SFU...

Det kan du roligt gøre. Serien bliver kun bedre og bedre, specielt sæson 3 fandt jeg virkelig fantastisk!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#38894 Babo84 13 år siden

Ericmase (38893) skrev:
Første (officielle?) anmeldelse til "The Bourne Legacy" er fremme.

Jeg er squ ikke skræmt væk. Lyder på mig som om han er ret vild med de andre, og derfor ikke giver plads til denne?
Gravatar

#38895 misuma 13 år siden

Bander og svovler over et skab som ikke samler sig selv.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#38896 Neranders 13 år siden

misuma (38895) skrev:
Bander og svovler over et skab som ikke samler sig selv.

+1
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#38897 davenport 13 år siden

Har lavet en voldsomt god grøntsagssuppe med oste-ciabatta til, men gad de æde det?? Næ, de vil kun spise is. Man er jo reduceret til en madlavningsmarionet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38898 tiany 13 år siden

davenport (38897) skrev:
Har lavet en voldsomt god grøntsagssuppe med oste-ciabatta til, men gad de æde det?? Næ, de vil kun spise is. Man er jo reduceret til en madlavningsmarionet!

Mmmm... Oste-ciabatta....
Valar morghulis
Gravatar

#38899 davenport 13 år siden

... med hvidløg og olie :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38900 Babo84 13 år siden

Så "bagom" filmen 12 Monkeys, og der var et langt og spændende afsnit om de problemer Gilliams film ofte støder ind på, når studios blander sig for meget og begrænser ham. Fy for den lede nogle "fights" han tager op, og var også tæt på at forlade projektet. Han har tydeligvis ikke meget til overs for hollywood, og han fik squ heller ikke den ønskede slutning på filmen. Test-screenings på filmen var ikke vellykkede, men heldigvis ændrede de vist ikke noget på filmen - som heldigvis blev en fin succes.

Lidt om hollywood fra hans side. Intet nyt her, men sjovt er det.

Skriv ny kommentar: