Har lavet en voldsomt god grøntsagssuppe med oste-ciabatta til, men gad de æde det?? Næ, de vil kun spise is. Man er jo reduceret til en madlavningsmarionet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lavet en voldsomt god grøntsagssuppe med oste-ciabatta til, men gad de æde det?? Næ, de vil kun spise is. Man er jo reduceret til en madlavningsmarionet!
Så "bagom" filmen 12 Monkeys, og der var et langt og spændende afsnit om de problemer Gilliams film ofte støder ind på, når studios blander sig for meget og begrænser ham. Fy for den lede nogle "fights" han tager op, og var også tæt på at forlade projektet. Han har tydeligvis ikke meget til overs for hollywood, og han fik squ heller ikke den ønskede slutning på filmen. Test-screenings på filmen var ikke vellykkede, men heldigvis ændrede de vist ikke noget på filmen - som heldigvis blev en fin succes.
Lidt om hollywood fra hans side. Intet nyt her, men sjovt er det.
#38891 misuma 13 år siden
#38892 Twister 13 år siden
Det kan du roligt gøre. Serien bliver kun bedre og bedre, specielt sæson 3 fandt jeg virkelig fantastisk!
#38893 Ericmase 13 år siden
#38894 Babo84 13 år siden
Jeg er squ ikke skræmt væk. Lyder på mig som om han er ret vild med de andre, og derfor ikke giver plads til denne?
#38895 misuma 13 år siden
#38896 Neranders 13 år siden
+1
"That's rough, buddy."
#38897 davenport 13 år siden
#38898 tiany 13 år siden
Mmmm... Oste-ciabatta....
#38899 davenport 13 år siden
#38900 Babo84 13 år siden
Lidt om hollywood fra hans side. Intet nyt her, men sjovt er det.