Var meget tæt på at score en rent faktisk forbandet flot pige, men så kan hun mig et "fuck you" sign, og gik sin vej. Så tænkte jeg bare "fuck dig kælling, tak for dansen". Dereftter blev jeg ked, havde ingen at snakke med da min bedste ven var til hans sidste fest med hans efterskole, så bebrejder ikke ham. Min bedste veninde var syg, mine andre venner var sådan nogle egoistister og sagde jeg skulle gå fordi jeg var så trist og det kun smitede. så i al min vrede og skuffelse, besluttede jeg mig at gå de fem kilometer hjem, alene med batman soundtrack i soundtracket.
Fede venner siger jeg, godt jeg skal møde min bedste ven her på og se batman sammen med ham.
fuld og mærkelig, rant off/ Kender næsten ingen af jer, men stadig føler jeg mig mere hjemme her end alle andre steder. Tak filmzer hele fucking bundet lige fra ericmase som er min team buddy, insider, som jeg ser op til og egentlig har lyst til at blive en som ham. Hvis ikke skuespiller, Babo som kommer med måske hårde kommentar, men viser mig at verden er et hårdt sted. BN, Riqon, Wimmie, Sir scott, elwood og fucking mange mere tak skal i have. Ikke græd, jeg ved godt i har lyst men efter alt tak, kunne ikke takke jer nok for at have accepteret mig i jers "familie".
Kærlig hilsen Batsy.... når jeg bliver 18, så kommer jeg til den næste jule frokost kan kun forstille mig at det vil blive så fedt!!! Ankommer i batman coustume! haha.
Batsy, jeg har prøvet den situation masser af gange. Hvis de er sådan overfor dig, bare ved en enkelt fest, er de ikke værd at holde kontakt med. Ligesom dig føler jeg også filmz som min familie. DE ER DER FOR EN, og dem kender man ikke engang (eller jo efter så mange år gør man vel lidt ;)) Men hvis ens nærmeste ikke engang kan tage hånd om en eller være der for en, er det heldigt at man har filmz. Jeg vil ikke foreslå at du dropper kontakten til dine "venner", selvom i visse situationer som denne du lige har nævnt, at de kan såre dig. Men jeg cuttede kontakten til mine venner fordi jeg blev behandlet som lort og de havde ingen respekt overfor mig eller andre mennesker, men nu er 19 år, men føler mig som en på 92 pga ensomheden. Så vælg dine kontakter/venenr med omhu :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har sovet elendigt i nat, eftersom at jeg har fået ny nabo. Han/hun (vedkommende har et navn så jeg ikke aner om det er hunkøn eller hankøn) valgte åbenbart at indvie dette i nat. Så faldt først i søvn ca. kl. 06.00 og fik en 2-3 timers søvn.
Good lord, det godt nok en sjov kommentar jeg har skrevet, haha. Nå, men nu ved i det filmz'er! Ikke at jeg mener det jeg skrev, bare sjovt at læse det med halv tømmermænd :P
Men tak Ericmase og Movie1000, jeg ved det ikke helt men gik vidst rundt hele tiden. Så tror det bare mig, og alkoholet der havde givet mig forkerte tanker.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg føler med dig, Batsy. Vi har alle prøvet at stå med følelsen af at blive afvist og at blive behandlet som lort (som Movie1000 så rammende udtrykker det). Men hold alligevel fast ved dine venner ... ihvertfald dem du holder af. Som årene går vil enkelte af dem forsvinde, mens andre fortsat vil være der.
Men tag aldrig, aldrig, ALDRIG beslutninger angående dine venner, mens du er beruset. ;-)
Been there. Done that too, Batsy. Godt at du kan se lidt lysere på det i dag. :-)
Nægter at lade mig lokke af det gode vejr. Jeg har muret mig inde med en kande stempelkaffe og min "The Exorcist Anthology" dvd-boks. Jeg så originalen i går aftes på Blu-ray og fik lyst til at gense resten af filmene. Er blevet færdig med to'eren, og den var lige så skidt, som jeg huskede den.
Jeg husker til gengæld tre'eren som ret god, så den vil jeg kaste mig over nu.
Bagefter nok en pause og en times læsning i Joseph Ledoux' "The Emotional Brain".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Nothing new under the sun, eller hvad man nu siger 8)!, lytter lidt til the dark knight rises soundtracket. Det lyder nu ret fedt, Banes theme er nu det fedeste indtil videre, da jeg lytter kun til fan made lige nu for at gemme hele oplevelsen.
Men, hvad jeg nu ved at de bliver bombastisk og larmende, om det godt eller skidt who knows. Glæder mig til fanden at se den imorgen klokken 20:00!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#39127 Er der en fortsættelse?? Det vidste jeg ikke.
Til Eksorcisten? Ja. Der er...
Exorcist II: The Heretic fra 1977 (som er uhyggeligt dårlig) The Exorcist III fra 1990 (som bare er uhyggelig)
Og så er der de to prequels: Exorcist: The Beginning (2004) og Dominion: Prequel to the Exorcist (2005).
De to sidste er lidt specielle, fordi det egentligt er to forsøg på at lave samme historie. Paul Schrader (manusforfatter på bl.a. Taxi Driver) blev hyret til at lave en prequel til Eksorcisten. Men filmselskabet var ikke tilfredse med resultatet og fyrede ham. Derefter ansatte de Renny Harlin til at lave filmen. Og han genbrugte en del af det, Paul Schrader havde optaget, og optog selv noget nyt oven i. Harlins udgave floppede i biograferne, og det endte med, at de udsendte begge versioner på dvd.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39121 MOVIE1000 13 år siden
Batsy, jeg har prøvet den situation masser af gange. Hvis de er sådan overfor dig, bare ved en enkelt fest, er de ikke værd at holde kontakt med. Ligesom dig føler jeg også filmz som min familie. DE ER DER FOR EN, og dem kender man ikke engang (eller jo efter så mange år gør man vel lidt ;)) Men hvis ens nærmeste ikke engang kan tage hånd om en eller være der for en, er det heldigt at man har filmz. Jeg vil ikke foreslå at du dropper kontakten til dine "venner", selvom i visse situationer som denne du lige har nævnt, at de kan såre dig. Men jeg cuttede kontakten til mine venner fordi jeg blev behandlet som lort og de havde ingen respekt overfor mig eller andre mennesker, men nu er 19 år, men føler mig som en på 92 pga ensomheden. Så vælg dine kontakter/venenr med omhu :)
#39122 tiany 13 år siden
#39123 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#39124 Batsy 13 år siden
Men tak Ericmase og Movie1000, jeg ved det ikke helt men gik vidst rundt hele tiden. Så tror det bare mig, og alkoholet der havde givet mig forkerte tanker.
#39125 BN 13 år siden
Men tag aldrig, aldrig, ALDRIG beslutninger angående dine venner, mens du er beruset. ;-)
#39126 Batsy 13 år siden
Men det er hele i fineste orden, og holder os på mine venner og især de vigtigste! Men tak 8)
#39127 Thomsen 13 år siden
Nægter at lade mig lokke af det gode vejr. Jeg har muret mig inde med en kande stempelkaffe og min "The Exorcist Anthology" dvd-boks. Jeg så originalen i går aftes på Blu-ray og fik lyst til at gense resten af filmene. Er blevet færdig med to'eren, og den var lige så skidt, som jeg huskede den.
Jeg husker til gengæld tre'eren som ret god, så den vil jeg kaste mig over nu.
Bagefter nok en pause og en times læsning i Joseph Ledoux' "The Emotional Brain".
#39128 Batsy 13 år siden
Men, hvad jeg nu ved at de bliver bombastisk og larmende, om det godt eller skidt who knows. Glæder mig til fanden at se den imorgen klokken 20:00!
#39129 Ericmase 13 år siden
#39130 Thomsen 13 år siden
Til Eksorcisten? Ja. Der er...
Exorcist II: The Heretic fra 1977 (som er uhyggeligt dårlig)
The Exorcist III fra 1990 (som bare er uhyggelig)
Og så er der de to prequels: Exorcist: The Beginning (2004) og Dominion: Prequel to the Exorcist (2005).
De to sidste er lidt specielle, fordi det egentligt er to forsøg på at lave samme historie. Paul Schrader (manusforfatter på bl.a. Taxi Driver) blev hyret til at lave en prequel til Eksorcisten. Men filmselskabet var ikke tilfredse med resultatet og fyrede ham. Derefter ansatte de Renny Harlin til at lave filmen. Og han genbrugte en del af det, Paul Schrader havde optaget, og optog selv noget nyt oven i. Harlins udgave floppede i biograferne, og det endte med, at de udsendte begge versioner på dvd.