Gravatar

#39131 The Insider 13 år siden

Chin up, Batsy! Og tusind tak for de venlige ord - jeg er vitterligt beæret!
War. War never changes.
Gravatar

#39132 Batsy 13 år siden

The Insider (39131) skrev:
Chin up, Batsy! Og tusind tak for de venlige ord - jeg er vitterligt beæret!

Du er velkommen!, og tak selv!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39133 tiany 13 år siden

Har endelig fået lavet det sidste i gangen og børneværelset. Så mangler vi bare at svigermekanikken henter alt deres værktøj (som har stået i vores baggang i 6 måneder) så vi kan få gjort hovedrent inden babyen kommer.
Valar morghulis
Gravatar

#39134 wimmie 13 år siden

Godt at du ser lidt lysere på det i dag Batsy :D

Og ja, jeg har været der og prøvet det - har nogle dejlige venner i dag som jeg har holdt sammen med siden børnehaven og ikke ville være foruden men mine teenageår var et helvede - især til fester; jeg duede bare ikke til dem.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39135 Batsy 13 år siden

Har aldrig været et fest menneske, musikken i diskotekerne er forfærdlig og støjende. Noget bras, så holder mig helst væk fra dem, men vil nu gerne møde mine venner!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39136 Ericmase 13 år siden

Batsy (39135) skrev:
Har aldrig været et fest menneske, musikken i diskotekerne er forfærdlig og støjende.

100% enig!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39137 misuma 13 år siden

Jeg kan sagtens følge dig Batsy. Jeg kom til at tænke på en blog jeg engang skrev, hvis du vil læse den Ü

http://www.gamereactor.dk/blog/misuma/58979/
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39138 MOVIE1000 13 år siden

Lige for at bringe et emne på banen, som vi ikke har haft siden sidst i november, hor jeg skrev herinde i denne tråd at jeg var i en depression og alting så sort ud osv. Jeg har læst indlæggene igennem igen, et par stykker skriver blandt andet at jeg skulle ikke lave diagnosen selv og at jeg havde brug for professionelt hjælp.

Jeg kan så melde ud nu, at den såkaldte professionelle hjælp har gjort min situation meget værre end hvad den var i novembers, jeg har fundet svar, men fået det meget værre end nogensinde. Jeg forstår ikke deres hjælp. Er meningen ikke at jeg skal få det bedre og lære miig selv bedre at kende? Istedet, finder de alle mine problemer, ik bare dem som er der, men også nye, de gør/får mig til at lyde som en der ikke kan noget eller forstå noget. Jeg bliver behandlet dårligere end havd jeg er. De finder hele tiden på noget nyt så jeg bliver mere stresset og får mindre tid til at tænke over tingene. Men igår gjorde de nok det værste, knuste mit håb og tro på en uddannelse, som jeg blev lovet siden Marts. Men de mener at jeg har brug for mere hjælp end hvad den uddannelse/uddannelses sted kan give mig, OG DET MENER JEG IKKE SELV, hvorfor kræver et meget længere svar.

Skal jeg stoppe med at få hjælp??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39139 wimmie 13 år siden

Movie1000 > Nej, du skal ikke stoppe med at få hjælp hvis du føler at du har brug for hjælp, men du skulle måske overveje at skifte "hjælp-sted" (ved ikke lige hvor du får hjælp nu). Har selv snakket med en psykolog engang (laaaaaang historie), og jeg kunne slet ikke snakke med hende og følte bare at jeg fik det værre, så jeg stoppede der og fandt en anden løsning :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39140 Takfornu 13 år siden

Jeg mener ikke du skal stoppe med at få hjælp. Du skal have en som tager udgangspunkt mere i hvad du mener I skal starte med at tage fat i. Så kan I altid tage afstikkere til de andre ting senere når du er klar til det.

Nå jeg coacher tager jeg altid udgangspunkt i personens egne ønsker og behov, og arbejder udfra det. Vi kommer også ind på de svære ting, men først når jeg kan føle han/hun er stærk nok eller motiveret for det.

Nu har jeg ikke snakket med dig i nogen tid så jeg mangler info for at kunne udtale mig om din situation, men vil gerne stadig hjælpe.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: