Gravatar

#39151 MOVIE1000 13 år siden

gi-jones (39150) skrev:
Lyder som om de er til at snakke med. Har du forklaret dem alt det du lige har skrevet til os?

Jonas: Ud fra den korte uge, hvor jeg var i Århus mhs til Definitely Dead. Vil du så ikke også sige at jeg er mødestabil og gør hvad der bliver bedt om og gennemfører den opgave jeg får tildelt eller tager intiativ for at selv at gå igang med noget? Hvis du kan huske den uge ;-)

Nej, og det forstår jeg heller ikke. Hvorfor har de ikke snakket med mig om det først??
Jeg vil snakke med min kontakt inde på cafeen om det på mandag, fordi af alle personer må hun da kunne se at jeg er bedre end det og at jeg mere end nogen anden har gjort mig fortjent til den læreplads.

Jeg ved jeg har brug for hjælp, cafeen har hjulpet mig mere end noget andet sted og det kan blive meget bedre, hvis jeg bliver derinde. Jeg kan ikke klare flere nederlag eller nye steder og nye mennesker for tiden, så hvorfor de vil have mig til at tage en anden uddannelse (kan ikke huske hvad den hedder, noget i retning af USB eller STU) Hvor jeg vil få den støtte som de mener jeg har brug for. Men det mener jeg ikke at jeg har, jeg kan fint færdes i cafeen og i andre køkkener og jeg laver det jeg skal og mere til. Det er ikke bare et nederlag i den forstand at jeg har fået at vide at jeg er dårligere til en uddannelse som jeg selv ved at jeg kan klare ved hjælp af cafeen, men et kæmpe nederlag fordi jeg har sagt til alle jeg kender at nu skal jeg i lære som gastronom assistent og nu har jeg endelig fundet det jeg skal lave, og hvis du vidste hvor sindsygt meget jeg havde glæder mig til at overraske mine forældre med den nyhed at jeg har skrevet under på en kontrakt som gastronom assistent, heldigvis har jeg aldrig nævnt det for dem, for det ville også være et nederlag for dem.
Men pga igår var jeg nød til at snakke med min far om det, først blev han glad indtil jeg nævnte at de havde droppet det, det gjorde sgu ldit ondt på ham, kunne jeg se. Men vi aftalte ikke at sige noget om det til min mor.

JEg havde også glædet mig til at komme ud på teknisk skole igen, når jeg skulle på de sidste 12 uger hovedforløb og svendeprøve for at se deres ansigter og sige dem direkte i deres åbne ansigter. HAHA i 2010 lod i mig ikke gå videre til hovedforløbet, i lod mig ikke engang gennemføre mit grundforløb, men nu er jeg tilbage og i tog fejl.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39152 Ericmase 13 år siden

Sjovt at jeg kan læse alle gi-jones indlæg, men han har blokeret/ignoreret mig pga. jeg sendte lidt for mange indlæg om den nye Batman-film i "BEDØM ALT!"-tråden (det er jo der jeg sendte flest indlæg om den nye Batman-film, så det skulle ikke undre mig) og det var slet ikke for at irritere hverken ham eller nogen. Jeg var bare en der glædede sig som en sindssyg til filmen og finder det en smule ærgerligt.

gi-jones: Undskyld!

MOVIE1000 (39138) skrev:
Lige for at bringe et emne på banen, som vi ikke har haft siden sidst i november, hor jeg skrev herinde i denne tråd at jeg var i en depression og alting så sort ud osv. Jeg har læst indlæggene igennem igen, et par stykker skriver blandt andet at jeg skulle ikke lave diagnosen selv og at jeg havde brug for professionelt hjælp.

Jeg kan så melde ud nu, at den såkaldte professionelle hjælp har gjort min situation meget værre end hvad den var i novembers, jeg har fundet svar, men fået det meget værre end nogensinde. Jeg forstår ikke deres hjælp. Er meningen ikke at jeg skal få det bedre og lære miig selv bedre at kende? Istedet, finder de alle mine problemer, ik bare dem som er der, men også nye, de gør/får mig til at lyde som en der ikke kan noget eller forstå noget. Jeg bliver behandlet dårligere end havd jeg er. De finder hele tiden på noget nyt så jeg bliver mere stresset og får mindre tid til at tænke over tingene. Men igår gjorde de nok det værste, knuste mit håb og tro på en uddannelse, som jeg blev lovet siden Marts. Men de mener at jeg har brug for mere hjælp end hvad den uddannelse/uddannelses sted kan give mig, OG DET MENER JEG IKKE SELV, hvorfor kræver et meget længere svar.

Skal jeg stoppe med at få hjælp??

Lyder dalme ikke som noget godt, men kan kun være enig med de andre Filmzere om at du ikke skal stoppe med at få hjælp! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39153 MMB 13 år siden

Ericmase, jeg viderebringer lige din besked, så må vi se, om han reagerer. :)

Til gi-jones:

Ericmase skrev:
Sjovt at jeg kan læse alle gi-jones indlæg, men han har blokeret/ignoreret mig pga. jeg sendte lidt for mange indlæg om den nye Batman-film i "BEDØM ALT!"-tråden (det er jo der jeg sendte flest indlæg om den nye Batman-film, så det skulle ikke undre mig) og det var slet ikke for at irritere hverken ham eller nogen. Jeg var bare en der glædede sig som en sindssyg til filmen og finder det en smule ærgerligt.

Gravatar

#39154 Ericmase 13 år siden

Foeller (39153) skrev:
Ericmase, jeg viderebringer lige din besked, så må vi se, om han reagerer. :)

Til gi-jones:

Ericmase skrev:

Overvejede at gøre det selv (altså via Facebook eller PB (eller hvad det nu hedder)), men tak for at du sender den ellers. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#39155 gi-jones 13 år siden

M1k: Jo, jeg synes bestemt du fungerede godt som en del af et team. Man skal lige huske at en uges filmoptagelser ikke er helt det samme som en rigtig jobsituation, men jeg ville afgjort ringe efter dig en anden gang.

Problemet her er selvfølgelig at vi allesammen kun hører din side af sagen. Men jeg synes du skal henvende dig og i hvert fald få dem til at uddybe hvad de mener. Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet skal du ikke brænde inde med det. Det sagt så kan der jo være mange grunde til beslutningen. Jeg har ikke en masse erfaring med den slags, men min fornemmelse er at den slags ting sagtens kan ske af en masse grunde som faktisk ikke har noget med dig at gøre - økonomi osv. Det er vigtigt for dig at få klarlagt præcis hvad de har gang i.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39156 gi-jones 13 år siden

Ericmase (39152) skrev:
No, worries. Du skal ikke tage det personligt. Du er hermed på vennelisten i stedet :)
Gravatar

#39157 MOVIE1000 13 år siden

gi-jones (39155) skrev:
M1k: Jo, jeg synes bestemt du fungerede godt som en del af et team. Man skal lige huske at en uges filmoptagelser ikke er helt det samme som en rigtig jobsituation, men jeg ville afgjort ringe efter dig en anden gang.

Det var bare et eksempel på hvor fleksibel jeg er, jeg brokker mig aldrig over det jeg laver, og er ligeglad med hvad jeg laver, jeg lavet det fordi det skal laves og fordi det er hvad jeg er der for.

Men det skal helt kalrt undersøges, og jeg er rigtig skuffet over at de ikke har snakket med mig om det først. Cafeen og min kontakt ude på psykiatrien, har aldrig haft noget samarbejde kørende, så jeg synes det er mærkeligt at efter en telefon samtale at de har fundet på en helt anden alternativ løsning.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39158 gi-jones 13 år siden

MOVIE1000 (39157) skrev:
jeg synes det er mærkeligt at efter en telefon samtale at de har fundet på en helt anden alternativ løsning.
Jeg tror generelt man skal påregne en vis frustration når man har med det offentlige at gøre. Det er ikke ideelt, men jeg synes altid man hører det samme. Men man kommer, i min erfaring, langt med en velafmålt kombination af stædighed og høflighed :)
Gravatar

#39159 Highland Park 13 år siden

MOVIE1000: Lyt til gi-jones og fortæl din psykiater om alt dette samt få stillet alle dine spørgsmål til vedkommende. Hvis du ikke fortæller, hvad der ligger dig på sinde, gør du det kun værre for dig selv. Jeg ved godt, at det er hårdt, men du er et sejt og stædigt asen, så jeg er sikker på, at det nok skal løse sig alt sammen. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39160 misuma 13 år siden

Jeg begynder så småt at mærke bivirkningerne fra en yderst fed og usund weekend i Odense. Baaaaah...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: