Gravatar

#39311 dyg 13 år siden

#39305 - Aw daaamn! Det gad jeg godt! Men i stedet tager jeg ned til 35 graders ulidelig varme i Paris i morgen, og bliver der indtil onsdag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39312 Takfornu 13 år siden

Sidder nok en gang i min A-kasse og skriver ansøgninger. Kan godt mærke at nu begynder jeg at trænge jeg til ferie, men den går bare ikke, for det er nu virksomhederne og ministerierne finder dem de skal bruge for de sidste penge de måtte have og flere organistationer starter op på et nyt skoleår eller finansår nu, så måske er der chance for noget at rive i.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39313 davenport 13 år siden

Sig endelig til, hvis du falder over noget i Kolding på din jagt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39314 Zombi 13 år siden

Har fri i dag og har besluttet mig for at benytte tiden til at lave lidt research/planlægning vedrørende min SSO om Stanley Kubrick. Det er godt nok først en gang i december at den skal afleveres, så vidt jeg kan se, men det skader vel ikke at være forberedt i god tid eller i det her tilfælde meget god tid. ;)

Derudover skal jeg også have rodet lidt op og senere står den enten på fest eller "A Clockwork Orange" afhængig af humøret.
Gravatar

#39315 Takfornu 13 år siden

#39313 - Yessir - Som hvad? ... Hvad vil du gerne arbejde indenfor?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39316 davenport 13 år siden

Jeg er nået til et punkt, hvor jeg ikke er særlig picky, men gerne med mennesker. (Rådgivning, HR, konsulentarbejde, især undervisning af ledige osv.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39317 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Nå, man har vel en holdning til man tager en ny.

Jeg har holdt lidt af en pause fra filmz, fordi jeg rodede mig ind i nogle dumme diskussioner fra tid til anden og gjorde faktisk det samme i går, da jeg brød min pause og havde ellers planer om at genoptage min pause. Men jeg vil prøve at udgå de tossede diskussioner og har fjernet alle fra min ignore-liste.

Det er alligevel lidt småkedeligt bare at kigge på. :)
Gravatar

#39318 HonoDelLoce 13 år siden

Har lige fået sorteret i alle mine dvd-film. Alle dem, jeg har opgraderet til bluray, er blevet smidt i en flyttekasse, som blev godt fyldt. Der var faktisk en del mere, end jeg regnede med!

Nu skal jeg så have resten (på nær serier) sorteret alfabetisk og så i mapper med dem, så jeg kan spare noget plads :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#39319 wimmie 13 år siden

Er skuffet og vred! Hvad sker der for nogle mænd (ved godt at det bestemt ikke er alle, Bruce ;) når de bliver fædre - og i særdeleshed når man går fra hinanden og skal have samværet til at fungere?!
Michael og jeg har haft en ganske fin ordning der hed at Mila skulle være hos ham 3 gange om ugen - mandag, onsdag og fredag fra 15.30-18.30 - dvs. 9 timer om ugen. Her for nogle uger siden aftalte vi så også at han skulle begynde at have hende på overnatning hver 3. weekend fra lørdag kl. 16 til søndag kl. 12

Dette fungerede fint - bortset fra lidt brok omkring hvor presset han var og hvor lidt tid han havde til sig selv... Her i går sagde han så at han synes han havde for lidt fritid og ikke rigtig fik nået noget, så han ville gerne til at have hende 2 gange om ugen i stedet for 3 - dvs. 6 timer + hver 3. weekend :(

Jeg er meget skuffet, og personligt mener jeg at hans prioriteringer er helt forkerte...

Nu er flere af jer herinde jo fædre - og et par af jer også med delebørn, så jeg kunne godt tænke jer at høre jeres mening. Kunne I nøjes med at se jeres barn/børn så lidt hvis I selv kunne bestemme?

Det skal lige tilføjes at han bor 400 meter væk, så det er ikke afstanden der presser ham.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39320 Batsy 13 år siden

Er sikker på Bruce overhovedet ikke kan, især når man læser hans herlige historier når han er sammen med Lille pigen 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: