Utroligt han ikke vil se sit barn mere. I min optik er han prioritering forkert. Han skal da være glad for at han får så meget tid med Mila. Nogen fædre får kun et par timer hver anden uge.
Endnu mere forkert af ham når I bor så tæt på hinanden, som jo gør det endnu nemmere. Han skal være glad for at du ikke skruer bissen på, for så vil det pludselig rigtig går op for ham hvad han har mistet.
Mest synd er det for Mila, som bliver offer for en far, der ikke rigtig forstår det ansvar, som hører med når man får børn. Nu må han tage og blive voksen. Det er synd hvis hun allerede nu skal begynde at føle svigt.
Håber Mila får en stedfar, som kan give hende både kærlighed og opmærksomhed i alt den tid han er sammen med hende.
Godt hun har så dejlig mor, der faktisk vil gøre hvad der skal til for at få det til at køre.
#39320 Ja, det er jo netop eksemplet på "den anden slags far" - den der netop kæmper for at se sit barn mere
#39321 Jeg forstår det virkelig heller ikke - og da jeg protesterede over at han ville have hende færre timer, fik jeg da også lige at vide at jeg jo skulle være glad, for der var jo nogle mænd der kun så deres børn hveranden weekend... jamen, det er da ham der burde være glad for at se sit barn så ofte :(
Jeg vil jo netop gerne have at de ser hinanden ofte...det var jo også hele ideen med at bo så tæt på hinanden. Samtidig var de 3x3 timer jo dér jeg kunne lave de ting som ikke er så nemt med baby - tage i træningscenter f.eks. Han synes jeg har tid nok til mig selv fordi jeg er på barsel....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hold fast en egoist, men på sigt er det ris til ham selv for det skader kun hans forhold til Mila. Hans udtalelse er tynd efter min mening.
Han burde være lykkelig, men kan slet ikke forstå, at han så overhovedet ville være far.
Bare vent hvis du pludselig finder ud af, hvordan du skal få det til at køre og når du finder en ny mand, som vil have du begrænser samværet. Og når hun så bliver ældre og fortæller ham om de oplevelser han ikke får del i, så er det ham som bliver skuffet. Og ikke mindst hans datter ikke vil have med ham at gøre, når hun bliver ældre og kan mere selv, men hellere være hos sin mor og/eller sin stedfar.
Måske hvis du kan så må du tage en snak med ham, om det egentlig er noget, som stikker dybere. Jeg kender ham jo ikke, men måske han skulle finde en rådgiver til at finde og få styr på sit liv ovenpå jeres skilsmisse/brud, det at blive far, snakket tingene igennem - Måske er Mila offer for noget som egentlig slet ikke har med hende at gøre, og det er hverken fair for hende eller dig.
Jeg har været adskilt fra mine børn i mange år og det smerter mig hverdag, at vi ikke har været sammen :(
Nogen fædre bliver bare ikke voksne, eller endnu værre skulle aldrig have været forældre. DUM-serien synes jeg har desværre vist det flere gange. Det er sjovt at lave børn, men ikke at have dem skulle man tro deres måde at opføre sig på. Selvom der også er mødre i serien, der vist heller ikke har tænkt tingene igennem.
#39319 :( Jeg er rystet. Undskyld mig Wimmie, men din eks skulle decideret skamme sig og så skal jeg nok lade være og komme ind på analogier. At han overhovedet vil vove at sige, at han føler sig presset på fritid, med så få forpligtelser. Does not fucking compute.
Hvad man giver, får man ti-fold igen og der kommer en dag, hvor hans prioriteringer kommer tilbage som en boomerang og hvor han vil fortryde bittert. Men det kan Mila og du selvfølgelig ikke bruge til noget nu :(
Håber han i det mindste bliver klogere, når Mila kan gå, men jo tidligere man laver de "tætte relationer", jo bedre.
Godt hun har en god mor i det mindste :) Du smider bare Mila forbi mig Wimmie, så skal jeg nok tage fra :)
Wimmie - Hold kæft en idiot! Vi andre går og drømmer om at møde lille Mila ( for hun er da for dejlig) og så vil hendes ingengang være mere sammen med sin datter. Man skulle næsten tage alt samværet fra ham hvis han vil have mere "fritid" men det kan man jo ikke når der er et lille barn imellem som jo ikke er tjentmed det :-(
#39321 Takfornu 13 år siden
Endnu mere forkert af ham når I bor så tæt på hinanden, som jo gør det endnu nemmere. Han skal være glad for at du ikke skruer bissen på, for så vil det pludselig rigtig går op for ham hvad han har mistet.
Mest synd er det for Mila, som bliver offer for en far, der ikke rigtig forstår det ansvar, som hører med når man får børn. Nu må han tage og blive voksen. Det er synd hvis hun allerede nu skal begynde at føle svigt.
Håber Mila får en stedfar, som kan give hende både kærlighed og opmærksomhed i alt den tid han er sammen med hende.
Godt hun har så dejlig mor, der faktisk vil gøre hvad der skal til for at få det til at køre.
#39322 wimmie 13 år siden
Ja, det er jo netop eksemplet på "den anden slags far" - den der netop kæmper for at se sit barn mere
Jeg forstår det virkelig heller ikke - og da jeg protesterede over at han ville have hende færre timer, fik jeg da også lige at vide at jeg jo skulle være glad, for der var jo nogle mænd der kun så deres børn hveranden weekend... jamen, det er da ham der burde være glad for at se sit barn så ofte :(
Jeg vil jo netop gerne have at de ser hinanden ofte...det var jo også hele ideen med at bo så tæt på hinanden. Samtidig var de 3x3 timer jo dér jeg kunne lave de ting som ikke er så nemt med baby - tage i træningscenter f.eks.
Han synes jeg har tid nok til mig selv fordi jeg er på barsel....
#39323 Takfornu 13 år siden
Han burde være lykkelig, men kan slet ikke forstå, at han så overhovedet ville være far.
Bare vent hvis du pludselig finder ud af, hvordan du skal få det til at køre og når du finder en ny mand, som vil have du begrænser samværet. Og når hun så bliver ældre og fortæller ham om de oplevelser han ikke får del i, så er det ham som bliver skuffet. Og ikke mindst hans datter ikke vil have med ham at gøre, når hun bliver ældre og kan mere selv, men hellere være hos sin mor og/eller sin stedfar.
Måske hvis du kan så må du tage en snak med ham, om det egentlig er noget, som stikker dybere. Jeg kender ham jo ikke, men måske han skulle finde en rådgiver til at finde og få styr på sit liv ovenpå jeres skilsmisse/brud, det at blive far, snakket tingene igennem - Måske er Mila offer for noget som egentlig slet ikke har med hende at gøre, og det er hverken fair for hende eller dig.
Jeg har været adskilt fra mine børn i mange år og det smerter mig hverdag, at vi ikke har været sammen :(
Nogen fædre bliver bare ikke voksne, eller endnu værre skulle aldrig have været forældre. DUM-serien synes jeg har desværre vist det flere gange. Det er sjovt at lave børn, men ikke at have dem skulle man tro deres måde at opføre sig på. Selvom der også er mødre i serien, der vist heller ikke har tænkt tingene igennem.
#39324 Richard Burton 13 år siden
Hvad man giver, får man ti-fold igen og der kommer en dag, hvor hans prioriteringer kommer tilbage som en boomerang og hvor han vil fortryde bittert. Men det kan Mila og du selvfølgelig ikke bruge til noget nu :(
Håber han i det mindste bliver klogere, når Mila kan gå, men jo tidligere man laver de "tætte relationer", jo bedre.
Godt hun har en god mor i det mindste :) Du smider bare Mila forbi mig Wimmie, så skal jeg nok tage fra :)
#39325 misuma 13 år siden
Så fedt at se at dit gåpåmod bliver belønnet. Så cool.
#39326 misuma 13 år siden
Det var iøvrigt dejligt lige at hilse på dig forleden, du så sgu frisk og glad ud Ü
#39327 Wangsgaard 13 år siden
#39328 MOVIE1000 13 år siden
#39329 Batsy 13 år siden
Do i detect free nanny?
#39330 misuma 13 år siden
*tager brillerne på igen*