På en eller anden mærkværdig måde er et insekt endt bag min computerskærm. Det er meget lille, men da jeg prøvede at fjerne det fandt jeg så ud af det faktisk var bag skærmen.
How the fuck did that happen? :S
Der er luft imellem de lag der er i skærmen og man kan være ude for den slags. Visse skærmproducenters garanti dækker faktisk den slags.
Min svoger var ude for at få 2-3 tordendyr, eller hvad de hedder, ind i sin skærm - det var pænt irriterende.
På en eller anden mærkværdig måde er et insekt endt bag min computerskærm. Det er meget lille, men da jeg prøvede at fjerne det fandt jeg så ud af det faktisk var bag skærmen.
How the fuck did that happen? :S
Det sker tit for mig. De plejer bare at kravle ud igen, men man skal passe på ikke mase dem så de lægger sig til at dø derinde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har haft denne computer i et par år, og der har stort set været en gnavpande bag skærmen hele tiden. Det er en bærbar, og jeg ved ikke hvordan den skal kunne komme ud. Det irriterer mig hver eneste dag... Den sidder lige til venstre for midten, hvilket betyder, at de fleste personer i film osv. får et lille aflangt modersmærke på deres højre kind... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har haft en myre inde i min gamle bærbar før i tiden, men ikke bag skærmen og den er aldrig kommet ud siden.
Der var også en dag da jeg var på Hillerød Station hvor jeg se en flue der på mystisk vis sad fast inde i et skilt med toginformationer og jeg tænkte "hvordan kommer den ud?".
Har været på CBS og skrive det meste af dagen. Nu slapper jeg af med en kop kaffe og Netlix. Kæresten sidder i køkkenet og sladrer med søsteren, så der er fred og ro. Har lige set et par afsnit af Futurama (det er nok fem år siden, jeg sidst så serien igennem), og nu har jeg kastet mig over den gamle undervandsgyser "Leviathan".
Netflix gooood!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#39361 Richard Burton 13 år siden
#39362 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Der er luft imellem de lag der er i skærmen og man kan være ude for den slags. Visse skærmproducenters garanti dækker faktisk den slags.
Min svoger var ude for at få 2-3 tordendyr, eller hvad de hedder, ind i sin skærm - det var pænt irriterende.
#39363 Zombi 13 år siden
Ba dum tisch!
#39364 gi-jones 13 år siden
#39365 misuma 13 år siden
#39366 davenport 13 år siden
#39367 Zombi 13 år siden
Davenport det lyder lidt underligt, hvis den ligefrem har været der i et par år. Tror du ikke at det er en fejl med skærmen?
#39368 davenport 13 år siden
#39369 Ericmase 13 år siden
Der var også en dag da jeg var på Hillerød Station hvor jeg se en flue der på mystisk vis sad fast inde i et skilt med toginformationer og jeg tænkte "hvordan kommer den ud?".
#39370 Thomsen 13 år siden
Netflix gooood!