Gravatar

#39351 Benway 13 år siden

Når man får småbørn ryger en enorm mænge af ens fritid, og det kan man mere eller mindre lige så godt indstille sig på - og så for øvrigt nyde barnet, mens der er tid til det. (Og inden det blive en muggen teenager, som ikke længere gider se en ;) Jeg kan næsten kun forestille mig, at det grunder i ikke at gå i det daglige, for den tid som han burde bruge er jo nærmest ingenting.

Mens min søn stadig var lille, var jeg nød til at aftjene værnepligt, og jeg husker det som et enormt trist afsavn ikke at kunne se ham til dagligt og føle, at jeg lidt mistede følingen med hans udvikling. Jeg kan slet ikke følge tankegangen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#39352 davenport 13 år siden

Har Michael egentlig slettet sin bruger her? (Indgik det i skilsmissen? ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39353 danschier.dk 13 år siden

wimmie (39348) skrev:

Det er netop sådan det skal køre - og præcis sådan Michael og jeg havde aftalt at det skulle køre. Vi skiltes jo som venner uden at skændes eller noget og han havde det fint med samværsaftalen da vi lavede den - ved ikke helt hvornår og hvorfor det gik "galt" men håber det bliver bedre igen - måske det bare er en tidlig midtvejskrise ;)

Det lyder i hvert fald som et fornuftigt forhold du og din eks har :)

Men det har også taget os 4 år at nå der til :) - dog ikke fordi jeg ikke ville se min datter, men fordi jeg ikke så hende nok! Har efterhånden vænnet mig til at have hende hver anden uge, og vi bor kun 1,5 km fra hinanden. Selv om der er hårdt efter en sommerferie, hvor man har hende i to uger, og så ser man hende ikke to uger - det håber jeg, jeg lærer at tackle ordentlig en dag! :)
Gravatar

#39354 gi-jones 13 år siden

davenport (39352) skrev:

Han fik tv'et, hun fik Filmz?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#39355 wimmie 13 år siden

Benway (39351) skrev:
Når man får småbørn ryger en enorm mænge af ens fritid, og det kan man mere eller mindre lige så godt indstille sig på - og så for øvrigt nyde barnet, mens der er tid til det. (Og inden det blive en muggen teenager, som ikke længere gider se en ;) Jeg kan næsten kun forestille mig, at det grunder i ikke at gå i det daglige, for den tid som han burde bruge er jo nærmest ingenting.

Mens min søn stadig var lille, var jeg nød til at aftjene værnepligt, og jeg husker det som et enormt trist afsavn ikke at kunne se ham til dagligt og føle, at jeg lidt mistede følingen med hans udvikling. Jeg kan slet ikke følge tankegangen.

Det kan jeg nemlig heller ikke. Jeg er bange for at gå glip af noget bare hun har været hos ham i en weekend. Nu skal hun være hos ham fra i dag til i morgen, og der sker bare så meget med hende for tiden :/

Jeg håber han kommer til at fortryde det senere...

davenport (39352) skrev:

Jep! ;)

Nej, tror stadig den eksisterer men han bruger den ikke.

danschier.dk (39353) skrev:

Men det har også taget os 4 år at nå der til :) - dog ikke fordi jeg ikke ville se min datter, men fordi jeg ikke så hende nok! Har efterhånden vænnet mig til at have hende hver anden uge, og vi bor kun 1,5 km fra hinanden. Selv om der er hårdt efter en sommerferie, hvor man har hende i to uger, og så ser man hende ikke to uger - det håber jeg, jeg lærer at tackle ordentlig en dag! :)

Det forstår jeg godt - én uge er længe, men 2 uger? :-O

gi-jones (39354) skrev:
Han fik tv'et, hun fik Filmz?

Haha, noget i den retning. Han fik i hvert fald TV'et ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39356 MOVIE1000 13 år siden

davenport (39352) skrev:

I AM MICHAEL!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39357 Thomsen 13 år siden

Corleone eller Myers?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39358 tiany 13 år siden

Jeg er ved at dø af varme :/
Valar morghulis
Gravatar

#39359 Richard Burton 13 år siden

Har været ude og gå og få brunch med lillepigen i dag. Hun fylder 13 i næste uge, så vi fejrer det i dag "i det små" og skal grille med de gamle her til aften. Var forbi JannikAnd og konsumere en Cortado på Kihoskh og så Gay Pride på Vesterbro (jeg SÅ Gay Pride og konsumerede ikke!!!). Mange dejlige lebbere iblandt!

Er gennemsvedt efter 3700 meter roning og mangler lige en gang mere, inden jeg kan sætte mig til grillen med god samvittighed.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39360 Zombi 13 år siden

På en eller anden mærkværdig måde er et insekt endt bag min computerskærm. Det er meget lille, men da jeg prøvede at fjerne det fandt jeg så ud af det faktisk var bag skærmen.

How the fuck did that happen? :S

Skriv ny kommentar: