Egentligt underligt at de kunne slippe afsted med at lade en dengang 15 årig Mila Kunis (ved starten af serien) være involveret i et forhold hvor de konstant snakkede om at "they were doing it".
Ville tro at de puritanske amerikanere straks ville være på barrikaderne, men måske er det fordi den foregår i slut 70'erne at de slipper afsted med det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Bestemt, kan slet ikke fatte jeg først lige har fået øjnene op for den serie nu. Tog lige de første 5 afsnit før fandt ud ag jeg ku li den. Men nu er jeg hooked.
Ikke af man ser det udpenslet, men de har ret tit besøg af Mary-Jane, genialt der hvor Hive bager kage. Tror også det er fordi det er en af de der "der var engang"-serier af de måske slipper afsted med det. Der er jo stadig restriktion på sproget med undtagelse af de mange underholdene variationer af ass-somthing eller somthing-ass, men det var måske også udpræget 70 det ved jeg ikke.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Er tilbage i DK efter en forlænget weekendtur til Paris, hvor der de første dage var over 36 grader i skyggen. De sidste par dage havde vi "kun" 31 grader i skyggen, hvilket pludseligt føltes meget køligt.
Men det er nu en dejlig by, når man undgår de alt for turistede steder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og overvejer lidt udsalg af nogle af mine film (special udgaverne), nogen der kender et godt sted, udover her, af sælge den slags. Tænker ikke dba og den slags, gider ikke diskutere med folk, som mener at bare fordi den er pakket anderledes er det den samme som SS har til 25kr
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#39491 The Insider 13 år siden
#39492 elwood 13 år siden
Men jeg undlod det, fordi det ikke var en sang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39493 HelmerJ 13 år siden
But we where just doing it.. like bunnies.. that just got out of prison!
When I die, I wanna be buried face down, so everyone that doesn't like me, can kiss my ass.
#39494 Steffan Rasmussen 13 år siden
Red Forman ftw.
#39495 Steffan Rasmussen 13 år siden
Ville tro at de puritanske amerikanere straks ville være på barrikaderne, men måske er det fordi den foregår i slut 70'erne at de slipper afsted med det.
#39496 HelmerJ 13 år siden
Ikke af man ser det udpenslet, men de har ret tit besøg af Mary-Jane, genialt der hvor Hive bager kage. Tror også det er fordi det er en af de der "der var engang"-serier af de måske slipper afsted med det. Der er jo stadig restriktion på sproget med undtagelse af de mange underholdene variationer af ass-somthing eller somthing-ass, men det var måske også udpræget 70 det ved jeg ikke.
#39497 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39498 dyg 13 år siden
Men det er nu en dejlig by, når man undgår de alt for turistede steder.
#39499 HelmerJ 13 år siden
#39500 davenport 13 år siden