Nice, Paris er nu en dejlig by. Det er for længe siden jeg har været der, måske et lille trip med konen vil være værd at overveje?
Helt sikkert! Vi boede i 10. arr, i et område, hvor der ikke var vildt mange turister, og så benyttede vi ParisByMouth.com til at finde spændende restauranter, hvilket virkeligt gav pote.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg hygger med kaffe og "Hands of the Mummy" fra 1940 via Netflix. Overvejer lidt, om jeg skal smutte i Frederiksbergcenteret og købe Red Dead Redemption. Kæresten har lange vagter de næste fire dage, så jeg har fjernsynet for mig selv, og det blæser lidt for meget til at sætte mig i parken med en bog.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Helt sikkert! Vi boede i 10. arr, i et område, hvor der ikke var vildt mange turister, og så benyttede vi ParisByMouth.com til at finde spændende restauranter, hvilket virkeligt gav pote.
Dammit, skulle jeg have kendt til, da jeg var dernede!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg er jævnt utilfreds, jeg kom hjem fra job efter en dag med nedbrud af diverse systemer og s-tog der var stærkt forsinkede, til at finde ud af, at min cykel er blevet stjålet... jeg nåede at have lortet i ca. to mdr.
Desværre er den så gammel, at der ikke er noget at hente fra forsikringen.
Fedt! Synes man hører meget af det fra Kbh.-området. Jeg har haft garagen stående åben i en uge nu, og der er ingen der har gidet at stjæle min.. Heller ikke cykeltraileren eller klapvognene...
Jeg har lige ryddet op i et par køkkenskabe, og fået smidt gamle chipsposer ud. Hvorfor tror man altid at man på et tidspunkt får lyst til en gammel pose chips?? Smid det dog ud med det samme. Nå, nu er her meget pænt og der er tændt et par stearinlys oveni.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er meget typisk i København. Har fået stjålet 2-3 cykler de seneste to år. Glemmer aldrig, da jeg lige havde købt en helt sprit ny Broadway Avenue, der gik ikke engang en uge før den var stjålet :/
#39501 Kiksmann 13 år siden
Nice, Paris er nu en dejlig by. Det er for længe siden jeg har været der, måske et lille trip med konen vil være værd at overveje?
#39502 HelmerJ 13 år siden
Penge! Hvis det var pladsen har jeg en del der bare kan arkiveres lodret
#39503 dyg 13 år siden
#39504 Thomsen 13 år siden
#39505 tiany 13 år siden
#39506 DarkLight 13 år siden
Dammit, skulle jeg have kendt til, da jeg var dernede!
#39507 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Desværre er den så gammel, at der ikke er noget at hente fra forsikringen.
#39508 davenport 13 år siden
Jeg har haft garagen stående åben i en uge nu, og der er ingen der har gidet at stjæle min.. Heller ikke cykeltraileren eller klapvognene...
Jeg har lige ryddet op i et par køkkenskabe, og fået smidt gamle chipsposer ud. Hvorfor tror man altid at man på et tidspunkt får lyst til en gammel pose chips?? Smid det dog ud med det samme.
Nå, nu er her meget pænt og der er tændt et par stearinlys oveni.
#39509 bhs 13 år siden
#39510 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden