Gravatar

#39511 Richard Burton 13 år siden

Der burde være en Robocop anording på cykler, så styret sprænger hænderne af én, hvis man ikke er den rette ejermand. Men ked af at høre Bruno :( Jeg var stor fan af dine Endomondo ture! Men jeg vil stadig følge dig indendøre!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39512 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

Jeg må jo bare gå, når jeg ikke kan cykle! The Man skal ikke få mig ned, eller hvad man nu siger!
Gravatar

#39513 dyg 13 år siden

Det er efterhånden 1½ år siden, at jeg sidst fik stjålet en cykel, jeg har ellers fået stjålet 6-7 cykler de sidste 10 år i Århus. De har alle været låst, nogle lænket fast, andre placeret i aflåste baggårde og andre lænket fast i aflåste baggårde...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39514 bhs 13 år siden

Det har ikke været omtale her om NASA' mission til Mars (kan ikke mindes i hvert fald).
Lidt nogle billeder fra robotten Curiosity (fantastisk navn i øvrigt!)

http://www.buzzfeed.com/donnad/curiosity-captures-...
http://twitpic.com/amiy6z
http://www.360cities.net/image/curiosity-rover-mar...

Flere her:
http://news.yahoo.com/photos/entertainment-slidesh...

Sikke en fantastisk rejse den lille robot har været på, for at nå til Mars. Den skulle først gennem atmosfæren med sin varmeskjold. Derfra udløste den en faldskærm, hvor den så løsrev sig fra skjoldet og dernæst lande med hjælp af wire (+ raket).

Et video som illustrere dette:

Videoen som viser selve landingen på Mars:
Gravatar

#39515 The Insider 13 år siden

Har snart omsider kæmpet mig igennem 2. sæson af "The Walking Dead". Puha, hvor har det været en prøvelse til tider.
War. War never changes.
Gravatar

#39516 Takfornu 13 år siden

Endnu en rigtig god aften i selskab med mine gode venner og kollegaer hos Røde Kors. Aftens tema var Døden og det at at arbejde med og omkring døende, og ikke mindst det, som med et fint ord hedder Palliation. Palliation betyder lindring. Ordet stammer fra latin ”pallium”, der betyder kappe, tæppe eller kåbe og anvendes i dag om den professionelle indsats for at forebygge og lindre lidelse for mennesker ramt af livstruende sygdom.

Det var rigtig godt og få snakket disse ting igennem og oplægsholderen var god til at komme med forslag til, hvordan man håndtere, Patienter, Pårørende og Situationer vi kan tænkes at komme ud for i forbindelse med vores arbejde.

Endnu en gang blev jeg bekræftet i, hvorfor jeg nyder at arbejde med mennesker, omsorg og coaching/rådgivning :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#39517 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

The Insider (39515) skrev:
Har snart omsider kæmpet mig igennem 2. sæson af "The Walking Dead". Puha, hvor har det været en prøvelse til tider.

Jeg opgav midtvejs igennem og jeg er endda stor fan af tegneserierne.
Gravatar

#39518 The Insider 13 år siden

#39517, det ville jeg sikkert også have gjort, hvis jeg ikke skulle anmelde den. Hold da fest, hvor har den serie hurtigt fået forspildt sit potentiale. Så megen tomgang, ligegyldig snak og ringe skuespil. Andrew Lincoln er mere distraherende end en gruppe mobil-brugende, tyggegummignaskende teenagere i en biografsal.
War. War never changes.
Gravatar

#39519 Kruse 13 år siden

Jeg fulgte en overgang med i serien på DRHD, men et par afsnit inde i sæson 2 røg jeg bagefter på serien, og jeg havde ærligt talt ikke helt den store lyst til at forsøge at indhente den igen.

På et eller andet tidspunkt, vil jeg dog forsøge at give 2. sæson en chance igen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39520 HonoDelLoce 13 år siden

Selvom jeg er ganske enig i, at sæson 2 på ingen måde levede op til den ellers så formidable første sæson, så er jeg nu alligevel fint tilfreds - ikke mindst på grund af sæsonens slutning, der lover godt for den 3. sæson - med hensyn til tilføjelsen af en af tegneseriens mest interessante personer og handlingsforløb :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: