Jeg har det faktisk stik modsat. Jeg synes sæson 2 var rigtig god, og jeg synes budget-beskæringen og fald af zombiecounts, blev erstattet ganske fint med person-drama. Selvom S2 er meget anderledes end S1, synes jeg ikke den er ringere. Bare anderledes.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så fik Breivig 21 år. I min terminologi er det egentlig ret billig sluppet, men det var den hårdeste straf de har.. I nogle veldokumenterede tilfælde som det her, burde man kunne klynge folk op. Der er jo ikke det fjerneste tvivlsspørgsmål..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er ved at være noget tid siden, jeg så dem, så jeg er måske lidt off mht. antal af afsnit, men det første afsnit havde noget fremdrift i historien og derefter var der 7-8 afsnit, hvor der ikke skete noget som helst, udover eftersøgningen af den lille pige.
En lille spoiler-thingy, just in case...
Trekantsdramaet var ikke specielt interessant, men det er måske fordi at efter lidt over 1½ sæson, synes jeg faktisk ikke at visse af de bærende roller er specielt godt besat, specifikt Shane, Lori og Rick, så jeg er lidt ligeglad med hvad præcis de tosser rundt og laver.
#39524, 110% enig. Der er nada fremdrift. De sidder bare på den farm og fyrer den ene "åha, hvor skal vi søreme huske at bevare gejsten og vores medmenneskelighed!"-svada efter den anden af, alt imens Shane og Rick konkurrerer om at levere den mest robotagtige og distraherende mimik. Fuldt forståeligt Darabont brokkede sig.
Så fik Breivig 21 år. I min terminologi er det egentlig ret billig sluppet, men det var den hårdeste straf de har.. I nogle veldokumenterede tilfælde som det her, burde man kunne klynge folk op. Der er jo ikke det fjerneste tvivlsspørgsmål..
Det er en mystisk sag. Teknisk set tabte anklageren jo, og Breivik fik hvad han ønskede sig - at blive erklæret tilregnelig. Til gengæld har det Norske folk også fået hvad de ønskede sig - den længst mulige straf.
De 21 år kan i øvrigt forlænges med fem år ad gangen på ubestemt tid, så jeg forestiller mig næppe at han nogensinde kommer ud igen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#39526, De 21 år kan i øvrigt forlænges med fem år ad gangen på ubestemt tid, så jeg forestiller mig næppe at han nogensinde kommer ud igen.
Også præcis min tanke. Han bliver siddende inde à la Mark Chapman.
Hvor meget har han egentlig med S2 at gøre? Og hvor har han brokket sig?
Han brokkede sig angiveligt over de nedskårne budgetter (som AMC bl.a. trumfede igennem for at spare penge på makeup), og derfor blev han fyret. Og det kan SÅ tydeligt mærkes, at farmen er et påskud for at spare penge ved at bevare figurerne ved én location. Som jeg også kommer ind på i min anmeldelse, har jeg intet problem med, at man trækker i håndbremsen for at smække karaktererne ind under mikroskopet, men ikke engang dét bruger filmmagerne tiden på.
Darabont er krediteret som "Executive Producer" under hele 2. sæson, men så vidt jeg forstår, havde han intet at gøre med sæsonen efter det første afsnit. Det er i øvrigt den eneste episode under hele sæsonen, som han forfattede, og tilmed under et pseudonym.
Jøsses, Norman Reedus er bare 15.000 gange bedre end alle seriens andre mandlige skuespillere. Lad zombierne fortære resten og gør ham til omdrejningspunktet!
Har lige fået set det sidste afsnit af Comedians in Cars Getting Coffee. Sikke da en dejlig lille oase af ubekymrethed man kan få sig en gang om ugen der.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#39521 DarkLight 13 år siden
Selvom S2 er meget anderledes end S1, synes jeg ikke den er ringere. Bare anderledes.
#39522 davenport 13 år siden
I nogle veldokumenterede tilfælde som det her, burde man kunne klynge folk op. Der er jo ikke det fjerneste tvivlsspørgsmål..
#39523 Richard Burton 13 år siden
#39524 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
En lille spoiler-thingy, just in case...
#39525 The Insider 13 år siden
#39526 gi-jones 13 år siden
De 21 år kan i øvrigt forlænges med fem år ad gangen på ubestemt tid, så jeg forestiller mig næppe at han nogensinde kommer ud igen.
#39527 gi-jones 13 år siden
#39528 The Insider 13 år siden
Også præcis min tanke. Han bliver siddende inde à la Mark Chapman.
Hvor meget har han egentlig med S2 at gøre? Og hvor har han brokket sig?
Han brokkede sig angiveligt over de nedskårne budgetter (som AMC bl.a. trumfede igennem for at spare penge på makeup), og derfor blev han fyret. Og det kan SÅ tydeligt mærkes, at farmen er et påskud for at spare penge ved at bevare figurerne ved én location. Som jeg også kommer ind på i min anmeldelse, har jeg intet problem med, at man trækker i håndbremsen for at smække karaktererne ind under mikroskopet, men ikke engang dét bruger filmmagerne tiden på.
Darabont er krediteret som "Executive Producer" under hele 2. sæson, men så vidt jeg forstår, havde han intet at gøre med sæsonen efter det første afsnit. Det er i øvrigt den eneste episode under hele sæsonen, som han forfattede, og tilmed under et pseudonym.
#39529 The Insider 13 år siden
#39530 HonoDelLoce 13 år siden