Vi har lige haft sundhedsplejerske på besøg. Alt er i den skønneste orden, og den lille er meget fremmelig af sin alder. I aften skal vi over til farmor og farfar og spise... De glæder sig garantert helt vildt!!!
Så blev jeg ringet op fra mit nye job i dag. De ville gerne have mig til at arbejde i Kolding i stedet for Fredericia, så det er jo super perfekt! Så slipper jeg for alt den transport. Det er bare SÅ fedt! Og hun lød sød og rar, så jeg er sikker på at det her nok skal blive et godt arbejdsforhold, hvor jeg får lov til at deltage i planlægningen, da afdelingen starter op samtidig med min ansættelse.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3951 elwood 15 år siden
19, 30, 38
for dælen da 21'eren var styg, nu det også stk. tid siden jeg har set denne film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3952 Bony 15 år siden
#3953 Bony 15 år siden
Eller Sloth fra Goonierne. Men det kan det ikke være!
#3954 elwood 15 år siden
9
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3955 Bony 15 år siden
Tak elwood. :)
#3956 Takfornu 15 år siden
#3957 filmz-Kadann 15 år siden
Ouch, det ser heller ikke godt ud med den i Rødovre.
#3958 davenport 15 år siden
I aften skal vi over til farmor og farfar og spise...
De glæder sig garantert helt vildt!!!
Så blev jeg ringet op fra mit nye job i dag. De ville gerne have mig til at arbejde i Kolding i stedet for Fredericia, så det er jo super perfekt! Så slipper jeg for alt den transport. Det er bare SÅ fedt!
Og hun lød sød og rar, så jeg er sikker på at det her nok skal blive et godt arbejdsforhold, hvor jeg får lov til at deltage i planlægningen, da afdelingen starter op samtidig med min ansættelse.
#3959 DarkLight 15 år siden
#3960 Takfornu 15 år siden