Hvad fanden sker der for den nye trend på Facebook??? At lave en RIP side for kendte? I går var det Bill Cosby og i dag Eddie Murphy. Det er sgu da usmageligt!
Ja, det åbenbart den nye dille at erklære Murphy for død.
Jeg vil generelt sige at 90% af de kædebeskeder der florere på facebook er enten falske eller yderst manipulerende. Folk er simpelthen for naive og kopiere løs, uden at gøre det mindste for at checke om det rent faktisk passer.
Jeg vil generelt sige at 90% af de kædebeskeder der florere på facebook er enten falske eller yderst manipulerende. Folk er simpelthen for naive og kopiere løs, uden at gøre det mindste for at checke om det rent faktisk passer.
Og dertil skal så tillægges at der kan rejses tvivl omkring IQ% hos en stor del af brugerene på Facebook.
Efter at have dyrket meget Cardio i år 2012, har jeg tabt en del af den muskel masse jeg havde opbygget via styrketræning gennem årene. Nu skal jeg i gang igen, med at styrkestræne, da jeg føler at det giver mig et større overskud i hverdagen.
Jep, I knew ;) Jeg er nok blot for gammel og sur, men jeg bryder mig ikke om disse "virtuelle" overspringshandlinger. Jeg ved godt, alt i dag skal opgøres i "likes", men symbolværdien i sådanne hensigtserklæringer falmer ifht. den ægte vare.
Pew - lige kommet hjem efter 13 timer med jobsøgning, mødeplanlægning for den kommende uge med diverse arbejdsgivere mv. og andre aktiviteter til at komme i arbejde igen - Jeg VIL IGANG IGEN !
Nu vil jeg sætte en film på og slappe af inden en god nats søvn og det går løs igen i morgen.
#39671 Kisbye 13 år siden
Ja, det åbenbart den nye dille at erklære Murphy for død.
Tænd et virtuelt lys her:
http://www.gratefulness.org/candles/enter.cfm?l=en...
Man kan ligge virtuelle blomster på en grav her:
http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gs&a...
#39672 DarkLight 13 år siden
En wordpress side giver dig meget mere frihed for 50-100 kr om året.
#39673 Kiksmann 13 år siden
Og dertil skal så tillægges at der kan rejses tvivl omkring IQ% hos en stor del af brugerene på Facebook.
#39674 bhs 13 år siden
Nu skal jeg i gang igen, med at styrkestræne, da jeg føler at det giver mig et større overskud i hverdagen.
#39675 Richard Burton 13 år siden
Jep, I knew ;) Jeg er nok blot for gammel og sur, men jeg bryder mig ikke om disse "virtuelle" overspringshandlinger. Jeg ved godt, alt i dag skal opgøres i "likes", men symbolværdien i sådanne hensigtserklæringer falmer ifht. den ægte vare.
#39676 Takfornu 13 år siden
Nu vil jeg sætte en film på og slappe af inden en god nats søvn og det går løs igen i morgen.
#39677 tiany 13 år siden
Jeg tænker lidt om deres børn ikke skal i skole i morgen...
#39678 misuma 13 år siden
#39679 tiany 13 år siden
#39680 Kiksmann 13 år siden
http://www.comon.dk/art/219784/her-er-prisen-for-a...