Gravatar

#39781 Kruse 13 år siden

Skeloboy (39779) skrev:
Du kan låne disse af mig - alle er dog helt klart værd at bruge penge på :)

Mange tak for tilbuddet, men jeg har bestilt de film jeg skal bruge :)

"Stagecoach" så vi i klassen, så den har jeg ikke brug for, og "The Man Who Shot Liberty Valance", "The Wild Bunch", "Unforgiven" og "Dead Man" var alle film jeg havde i forvejen. "High Noon" og "Shane" kan ses over Netflix, så de film jeg endte med at bestille var "Duel in the Sun", "Red River", "The Seachers" og "Open Range". De sidste to blev endda bestilt på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39782 Skeloboy 13 år siden

#39781 - nu aner jeg ikke, hvor mange film I skal se i de andre fag...men du er selvfølgelig altid velkommen til at låne, hvis jeg lige har nogen af dem, I skal se...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39783 MMB 13 år siden

Kruse (39773) skrev:
Jeg har i dag været til først lektion af et valgfag på SDU, som hedder Den Amerikanske Western. Vi fik en lille introduktion til hvad faget kommer til at indeholde, og så så vi John Ford's "Stagecoach"(som i øvrigt var en ganske glimrende film), som vi så skal arbejde med i næste lektion. Det er i det hele taget nogle spændende film, som vi skal arbejde med i løbet af semestret, så dem må jeg hellere få købt hjem til samlingen(fire af dem har jeg dog allerede):

Stagecoach (instr. John Ford, 1939)
Duel in the Sun (instr. King Vidor, 1946)
Red River (instr. Howard Hawks, 1948)
Shane (instr. George Stevens, 1953)
High Noon (instr. Fred Zinneman, 1952)
The Searchers (instr. John Ford, 1956)
The Man Who Shot Liberty Valance (instr. John Ford, 1962)
The Wild Bunch (instr. Sam Peckinpah, 1969)
Unforgiven (instr. Clint Eastwood, 1992)
Dead Man (instr. Jim Jarmusch, 1996)
Open Range (instr. Kevin Costner, 2003)

So cool! :)
Gravatar

#39784 misuma 13 år siden

Jeg er ikke så vant til at bruge CDON og Dvdoo, men synes skisme de er lidt sløve til at sende pakker ift. Amazon.

Me want!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#39785 Kruse 13 år siden

Skeloboy (39782) skrev:
#39781 - nu aner jeg ikke, hvor mange film I skal se i de andre fag...men du er selvfølgelig altid velkommen til at låne, hvis jeg lige har nogen af dem, I skal se...

Igen, tak for tilbuddet, men det er det eneste fag i dette semester, hvor vi skal se film til undervisningen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39786 bhs 13 år siden

Inden længe starter aktie spillet på tv2. Vil der være interesse for det, hvis jeg oprettede en filmz gruppe?

Igen i år er der gode præmier.
Gravatar

#39787 Richard Burton 13 år siden

Stort tillykke Tiany med den lille :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#39788 wimmie 13 år siden

SIR Ridley Scott (39787) skrev:
Stort tillykke Tiany med den lille :)

Som Jeg skrev på FB - rigtige Filmz'ere laver piger ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39789 danschier.dk 13 år siden

wimmie (39788) skrev:
Som Jeg skrev på FB - rigtige Filmz'ere laver piger ;p

Jeg har ik lavet penge. Jeg har lavet damer. ;)
Gravatar

#39790 Twister 13 år siden

Jeg ser frem til imorgen hvor jeg skal have første undervisningsgang i mit screenwriter course. Og underviseren er ingen ringere end Steven Bratter som blandt andet har været excecutive produducer på Demolition man med selveste Sly i hovedrollen. Det skal nok blive rigtig spændende :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: