Emmy-nomineret som Holmes I denne version, der foreløbig består af fem afsnit i fuld filmlængde, og som vises på DR1, spilles Holmes af Benedict Cumberpatch og Watson af Martin Freeman
Er det hans onde tvillingebror ?
Med det sagt så glæder jeg mig satme til Season 3 af Sherlock!
Og nej ingen respekt til folkene bag den nye Elementary efter den måde de håndterede det på som Steven Moffat fortæller.
Producerne bag Elementary havde henvendt sig til ham og sagt de gerne ville ha lidt hjælp til deres egen spind på en amerikansk udgave af en ny sherlock serie.
Steven havde sagt han ikke følte han havde tiden nu her, men måske senere, de gik så selv videre med konceptet, og de havde den frækhed og skrive i få presse meddelser at de havde fået hjælp fra folkene bag den britiske Sherlock, BBC's PR afdelingen havde dog heldigvis hurtigt fået fat i folkene bag de påstande, og fik ændret det, så de ikke blev nævnt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Emmy-nomineret som Holmes I denne version, der foreløbig består af fem afsnit i fuld filmlængde, og som vises på DR1, spilles Holmes af Benedict Cumberpatch og Watson af Martin Freeman
Nej, hans onde tvillingebror hedder Bandersnatch Cummerbund!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Er i gang med at male min bas, den er blevet grundet orange og har fået et lag solgul og wrickle effekt, nu mangler den bare et lag rød med samme effekt og en polering. Det er første forsøg, så jeg glæder mig til at se første resultat
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg er lige hjemvendt fra posthuset med et nyt kabinet og en ny CPU-køler til computeren. Den skal splittes ad i dag eller i morgen, så jeg kan få flyttet alt indmad og målet skulle gerne være en mere støjsvag computer.
#39811 Kiksmann 13 år siden
Not bad at all :D
#39812 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Jeg så traileren til dendér og jeg er ikke åndsvagt optimistisk, men den får nok en chance.
#39813 elwood 13 år siden
I denne version, der foreløbig består af fem afsnit i fuld filmlængde, og som vises på DR1, spilles Holmes af Benedict Cumberpatch og Watson af Martin Freeman
Med det sagt så glæder jeg mig satme til Season 3 af Sherlock!
Og nej ingen respekt til folkene bag den nye Elementary efter den måde de håndterede det på som Steven Moffat fortæller.
Producerne bag Elementary havde henvendt sig til ham og sagt de gerne ville ha lidt hjælp til deres egen spind på en amerikansk udgave af en ny sherlock serie.
Steven havde sagt han ikke følte han havde tiden nu her, men måske senere, de gik så selv videre med konceptet, og de havde den frækhed og skrive i få presse meddelser at de havde fået hjælp fra folkene bag den britiske Sherlock, BBC's PR afdelingen havde dog heldigvis hurtigt fået fat i folkene bag de påstande, og fik ændret det, så de ikke blev nævnt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#39814 NightHawk 13 år siden
#39815 Verbal 13 år siden
#39816 davenport 13 år siden
#39817 Kruse 13 år siden
Nej, hans onde tvillingebror hedder Bandersnatch Cummerbund!
#39818 HelmerJ 13 år siden
#39819 lagoni 13 år siden
#39820 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden